• Anonym (m)

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

Ozzy09 skrev 2014-09-03 21:32:55 följande:
    Det är bra! Några känningar? :)
    Nja lite mensvärk till och från, är ju dags för mens imorgon så får se om det är den som är på väg eller om det är nåt annat :)
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-04 12:47:50 följande:
    Åh, jag är ju sååå nyfiken. Jag har haft riktigt kraftig mensvärk ganska länge så därför trodde jag att det var mensen. MEN det kan vara ett gott tecken med mensvärk också! :)
    Har du sagt till vilken dag du tänker vänta? :)
    Haha Skrattande
    Okej, jag får vänta å se helt enkelt :D
    Jag tänkte vänta helgen ut iallafall, har inte mensen kommit till måndag gör jag nog ett test! :)
  • Anonym (m)

Åh nu orkar jag inte vänta.. Drömde igår att jag hade ont i nedre delen av magen så min sambo tvinga mig att göra ett gravtest och det va positivt.. Hur ofta blir drömmar verklighet haha? Bim+2 idag, inga tecken på mens men inga gravsymptom heller.. Vill testa nuuu men jag vet att det kommer visa negativt, har en sån stark känsla av det! :( 

• Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-07 16:02:49 följande:
    Åh! Hoppas drömmen blir sann! :)

Hur kan du hålla dig? Har du test hemma?

Gör ett test. Nu är du ändå 2 dagar över! :)

Nu är det testomanen inom mig som pratar! :))
    Haha nej jag kunde inte hålla mig längre, men det jäkla testet visa negativt! 

Men kommer du ihåg att jag skrev att jag hade älflytningar den 29e? Alltså en vecka senare än vad jag räknat med, och om det stämde så har jag inte bim förrän den 12e.. Haha denna väntan är ju rent sagt för j*vlig! 
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-07 16:25:04 följande:
    Ja just det! Vänta igen till tidigast den 10:e då så får vi hoppas att det var ÄL du hade den 29:e! :) ja denna väntan är en riktig tortyr! :(
    Ja det ska jag göra :)
    verkligen! :(
  • Anonym (m)

Verkar som att mensen är på g här, en liten brunaktig flytning, inget nytt blod men det kommer väl snart :( 

• Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-08 19:04:05 följande:
    Jag har börjat må illa, uppsvälld mage och fortfarande stickande/brännande bröst.

Men ja är glad så länge jag har symtom! :)
    Okej! Det förstår jag att du är! :) så glad för din skull! 
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-09-08 22:28:10 följande:
    Hur går det för dig då?
    Trodde ju mensen skulle dyka upp nu men har inte kommit något blod alls, ja väldigt mycket molande värk också!
    Funderar även på om det va äl jag hade den 29e så är det ju inte dags för mens än och skulle det då kunna vara en nidis..? Nej usch alla dessa funderingar :(
  • Anonym (m)
    carrolinea skrev 2014-09-08 21:06:14 följande:

Hur är eran man/sambo i detta? För mig var det tidigt, så inte riktigt så han förstod att det tog på en. Sen när jag förklarade förstod han.

Jag hoppas som någon tidigare skrev att vi alla snart får ett plus och en bebis till nästa sommar.

Hur menar du med hur sambon/mannen är i detta? Menar du angående missfallet eller i att försöka? Eller båda? Haha :)
Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!