• Anonym (m)

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

Ozzy09 skrev 2014-08-28 18:53:29 följande:
    Längre?? Jag har bim på torsdag men kommer säkert plocka fram testerna redan på måndag eller tisdag. Har ett ÄL test kvar som jag tänkte testa med.

Ja, jag brukar ha ont i brösten innan mens med. Men gravid ont känns på ett annat sätt. Tycker att det känns så nu. MEN... Huvudet man spela kroppen ett spratt också så det kan ju vara mensen som är på väg med! Men jag hoppas på plus! För oss båda!

Haha ja helst av allt skulle jag vilja ta ett test nu, men det känns lite tidigt, kommer säkert vara helt ivrig nästa vecka för att jag vill testa men jag har bestämt mig för att hålla mig till bim haha! Men jag har tre gravtest så det kan ju hända att man råkar testa tidigare, bara för att stilla nerverna! 

Okej, ja det har du rätt i, det känns annorlunda! Det hoppas jag med! Usch va sur jag kommer bli om det är tant röd som är på g.. Försökte ju hålla mig från att "känna" symptom men attans det gick inte, allt som känns annorlunda granskar jag noga och tänker "kaanske tog det sig".. Det är nog det värsta med den här väntetiden! Är du likadan? 

• Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-08-28 21:21:55 följande:
    Jag är likadan! Det låter som det är mig du beskriver! Det går inte att INTE tänka på det.

Nu är jag ledig imorgon, och jobbar lördag och söndag. Så jag får lite annat att tänka på. Sen kan jag säkert hålla mig en liten dag till så jag testar på tisdag. :) det är ju bim-2 inte så farligt tidigt, :)

Okej, nej fruktansvärt jobbigt också! 

Okej det är ju skönt att du får annat att tänka på. Nej bim-2 borde ju absolut gå, om du inte är låghormonare? Men du kanske plussade såpass "tidigt" i dom förra graviditeterna :) 

Jag brukar få lite finnar när mensen är på g också så om det blir så så vet jag ju nästan vad jag har att se fram emot. 
    Idag har jag inte haft så mycket molande värk, känns faktiskt lite trist, vill ju så gärna att det ska vara ett positivt symptom!!

Om dagarna bara kunde gå lite fortare.. Haha! 

• Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-08-28 23:12:01 följande:
    Jo, jag testade mig väldoft tidigt med den förra iaf, med dottern kommer jag inte ihåg mer än att jag inte kunde hålla mig där heller iaf. Så jag är nog ingen låghormonare! :)

Ok, men det behöver ju inte betyda att det inte är någonting. Värken kan komma och gå lite som den vill.

Vi får försöka att inte känna efter så mycket, det finns ju ingenting vi kan göra åt saken nu i vilket fall. Undra om det är så lätt som det är sagt!? :)

Okej :) 

Jo det har du faktiskt rätt i! 

Ja nu är det ju helg så man får försöka sysselsätta sig lite, så man kanske inte känner efter så mycket men det är nog lättare sagt än gjort som du säger! 
    Men snart är väntan över :) 

Vad har du för gravtest förresten? Jag köpte från graviditetskollen, står såhär: 

Ett mycket känsligt graviditetstest (25 mIU/ml)  kan därför detektera graviditet så tidigt som 7 dagar efter befruktning

Tror du det är något man kan lita på? Stämmer det borde ju jag kunna testa nu redan.. Frågan är om jag vågar.. Hmm! 
  • Anonym (m)

Nej det stämde inte, va tvungen att kolla kalendern, har inte alls gått 7 dagar, sen vet jag heller inte när/OM befruktning skedde ju.. 

• Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-08-29 12:11:12 följande:
    Jag har alltid kört med clearblue, har två vanliga tester och ett digitalt.

Men dom är ju svindyra mot andra så jag tänker inte slösa innan nästa vecka! :)

Jag har faktiskt dålig koll på sånt där, men så tidigt som 7 dagar efter befruktning låter tidigt.

Jag tycker vi väntar till måndag/tisdag iallafall så kör vi varsitt test. ;)

Okej :)
    Ja jag tycker också det låter väldigt tidigt! 
    Okej, ja men det kör vi på! Jag kommer ändå inte kunna hålla mig till nästa fredag haha! Skrattande

• Anonym (m)

Åh va sur jag blir... Min äl va förra veckan, trodde jag.. Hade lite flytningar som jag brukar ha vid äl, testade med äl stickor och två dagar va strecket lite starkare. Men nu idag fick jag en flytning som va exakt som en del beskriver, (ursäkta!) äggvita å trådiga.. Vad är detta nu då.. Dröjde min ägglossning tills nu?? Någon som varit med om samma? Sitter och väntar på bim men nu verkar det som man får "ligga i" ytterligare. Känns hopplöst då senast vi sexa va för tre dagar sen.. Och stackars sambon jobbar eftermiddag med ond rygg.. Rynkar på näsan

• Anonym (m)
    mrshellstrom skrev 2014-08-29 18:25:42 följande:

Woho - nu blir det till att mysa ikväll.

I förrgår, ikväll och kanske imorgon. ;)

Hoppas det är eran tur nu! :)
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-08-29 22:55:25 följande:
    Hm, konstigt! Flytningar man man ju ha ändå. Men kör på för att försäkra er att ni inte missar nåt, men testa nästa vecka ändå.

Är man gravid kan man ju få mer flytningar, dock har jag ingen aning om när det börjar!
    Jo jag vet men det va så konstigt, va exakt som en äl flytning men nu har det övergått till mer (ursäkta mig igen) vit gegga.. Aldrig varit med om att det ändrats sig så fort! Vi kör på sen är det ju bara vänta å se vad som händer. :)
  • Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-08-30 13:10:27 följande:
    Jag har också haft konstiga och äckliga flytningar efter ÄL.

Idag har jag haft typ mensvärk. Men det är mkt på jobbet och man får springa runt som en yr höna. :) hoppas inte att det är mensen som förbereder sig. :/ sticker och bränner fortfarande nåt fruktansvärt i brösten! :)

Har du några med symtom? :)

Okej, hoppas det bara va någon konstig flytning jag hade då för idag har det inte varit nåt! 

Får verkligen hoppas att det inte är mensen som är på väg, mensen gör sig bäst om den inte kommer alls från och med nu och några månader framåt! ;) 
    Men symptomen i brösten är ju positivt :) 

Jag har lite lite molvärk till och från, fruktansvärd halsbränna (men det kan ju bero på nåt annat), väldigt bubblig? i magen/tjejmagen. Väldigt kissnödig ofta, men det kan bero på att det har börjat bli kallare ute, brukar behöva springa på toa oftare när det är kallt ute (speciellt vintern) men det kanske dragit igång redan haha :) 

• Anonym (m)
    Ozzy09 skrev 2014-08-30 17:44:45 följande:
    Och vi som "inte skulle tänka så mkt" haha! ;)

Ska vi ta ett första test på måndag? :)

Ellerhur!! Omöjligt att låta bli haha! 

Ja men det tycker jag! :)

Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!