Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Hej nu ör jag hemma igen :)
Kul att läs Ozzy och grattis.
Jag kunde inte hålla mig idag nät jag kom hem så gjorde ett test, men det var vid 18-tiden. Det visade ett svagt streck, men som försvann kanske efter 10 min. Men var jättesvagt, försökte ta ett kort men syntes inget på kortet. Ska testa igen i slutet på veckan om inte mensen kommer. Igår kändes det som att kroppen implementerade ngt i kroppen (tjejmagen) det lixom kramade om, har haft sura uppstötningar hela dagen.
Funderar på om jag skulle testa imorgon eller vänta till tis eller ons. Tror nästan det är bättre. Men har samma känsla i brösten som förra gången så vi får se.
Tack så mycket! Känns helt overkligt. Men har bättre känningar denna gång än förra. Illamåendet har börjat smyga sig på nu! Ska ringa min barnmorska imorgon så jag får träffa henne och prata igenom allt lite.
Åååh, guud vad kul. Men var det ett plus innan så är det ju ett plus! :)
Mitt var ju JÄTTE JÄTTE svagt i två dagar. Det var knappt så man såg det. Satte man ett svart/vitt filter på bilden som finns i vanliga iphone så såg man det. Tredje dagen var det mycket starkare. Dom säger ju att HCG nivån dubblas varannan dag. Testa imorgon, är det lika svagt så ta ett nytt på tisdag igen. Då borde det vara starkare! :)
Jag hoppas såååå att det är ett litet frö som planterat sig i din mage! Men var det ett plus så är du garanterat gravid. Även ett svagt plus är ett plus! :)
Grattis! :))