Det är allvar nu...
Man blir mentalt nedbruten - och det du håller på med just nu är att fortsätta med den skiten.
Fy fasen för människor som du! Jäkla mobbarfasoner!
Skit i dom trollen som bara vill provocera här. Griniga karlar säkerligen som inte begriper hur allvarlig denna situationen faktiskt är.. Hur många kvinnor som mördas av partners eller ex-partners varje år (vanligtvis efter åratal av misshandel & förföljelse)!
Om det är till någon tröst så tror jag verkligen inte att han skulle vinna något i en vårdnadstvist.
Se till att hitta en kontakt hos polisen, någon du känner dig trygg med. Anmäl allting så att det finns dokumenterat. Ingenting är viktigare än din dotters trygghet och hennes mammas välbefinnande är en stor del av den tryggheten. Jag hoppas att det ordnar sig för dig. Låt honom inte göra er illa!
Meningarna hoppade runt lite... Såhär skulle det vara.. :D
Det skrev du inte. Men du skrev att anledningen till att hon var en kass mamma eftersom hon skaffat barn med en sån man. Inga andra anledningar. Så eftersom du inte tig upp några andra anledningar antog jag att det inte fanns några. Och då blir det ju automatiskt på grund av det? Eller?
Men eftersom du gillar att märka ord så skriver vi om meningen. Känns det bättre så?
Nejdå. Att du har trevlig människosyn är för att du skrev att man är en kass förälder för att man väljer att skaffa barn med en misshandlande man.
Blev det mkt skillnad i innebörden?