Gravida i Stockholm med BF våren 2015
Hej! Har precis plussat. Här kan vi Stockholmare som väntar barn under våren 2015 prata och stötta varandra.
Hej! Har precis plussat. Här kan vi Stockholmare som väntar barn under våren 2015 prata och stötta varandra.
Jag är nu i v 4+5. BF 1 April enligt sista mens. Jag har en son som är 3. Hade en sjuk graviditet för snart ett år sen och fick skrapas. Har försökt sen i december att bli gravida på nytt och nu äntligen plussade vi. Hoppas bebisen mår bra och stannar i magen. Vi har inte berättat för någon än. Ska försöka vänta till v 12 men har inte klarat av väntan under de tidigare 2 graviditeterna ;)
Jag flyttar ner om en månad, så då ansluter jag mig gärna
Jag är oxå i vecka 5 (4+5).
Nice 4+2 är jag :) då ses vi kanske i apriltråden :)
Nu tar jag och mina vänner och åker till Pride. Någon som ska dit?
Välkommen hit!
För mig blir det Haninge barnmorskemottagning.
Kul med en lokal tråd!
Vet ni vilken mottagning ni ska välja att gå till? Vi velar fortfarande, men jag vill verkligen gå privat efter att jag äntligen "vågat prova" det (i andra ärenden än graviditet visserligen) och varit supernöjd med mottagandet.
Vaniljhjärtan: jag håller helt med din sambo och jag ska försöka tänka så angående mig själv också- vi är gravida tills motsatsen är bevisad!
Hej, har idag plussat och är i v 6 efter två års försökande, 3 ivfbehandlingar och ett fet har vi nu lyckats bli gravida på egen hand. Var i chock när jag såg testet, blev två tydliga streck på en gång.
Nu har chocken lagt sig och jag börjar känna mig glad. Är ändå lite orolig med ett ma och ett mf i bagaget
Ja herregud :) trodde inte att det var sant. Men det är det. Illamående och yrsel jag haft beror ju på graviditeten och inte på värmen som jag trott. Är varmare också 37.3 dygnet runt.
Var bor ni som hänger här inne? Jag bor i Solna :)
Var på bröllop inne i stan igår, så hann se lite av Pride också det var säkert någon som misstänkte att jag var gravid eftersom jag var nykter..och väldigt trött. Knepigt att dölja!
Kanske hänger på här lite. BF runt 11 april. Bor på Ekerö.