Gravida i Stockholm med BF våren 2015
Hej! Har precis plussat. Här kan vi Stockholmare som väntar barn under våren 2015 prata och stötta varandra.
Hej! Har precis plussat. Här kan vi Stockholmare som väntar barn under våren 2015 prata och stötta varandra.
Jag är nu i v 4+5. BF 1 April enligt sista mens. Jag har en son som är 3. Hade en sjuk graviditet för snart ett år sen och fick skrapas. Har försökt sen i december att bli gravida på nytt och nu äntligen plussade vi. Hoppas bebisen mår bra och stannar i magen. Vi har inte berättat för någon än. Ska försöka vänta till v 12 men har inte klarat av väntan under de tidigare 2 graviditeterna ;)
Jag flyttar ner om en månad, så då ansluter jag mig gärna
Jag flyttar ner om en månad, så då ansluter jag mig gärna
Inte så långt i vecka 5, vi har lägenhet på östermalm men letar hus. I vilken vecka är du :)
Jag är oxå i vecka 5 (4+5).
Jag är oxå i vecka 5 (4+5).
Nice 4+2 är jag :) då ses vi kanske i apriltråden :)
Är det ditt första barn? Bokat inskrivningssamtal hos bm?
Jag ringde bm idag o bokade inskrivningssamtal. Men blir 2 september som först så det känns avlägset. Innan dess ska jag dit för att få remiss till ett tidigt ultraljud då min senaste graviditet var ofostrig. Har du hittat nån april för 2015?
Hej, jag bor inte längre i Sthlm efter en flytt ut på landet men ansluter mig ändå. Har 35 min in till stan med tåg och en timma med bil. Har bf i början av april.
Hej, jag bor inte längre i Sthlm efter en flytt ut på landet men ansluter mig ändå. Har 35 min in till stan med tåg och en timma med bil. Har bf i början av april.