Gravida i Stockholm med BF våren 2015
Hej! Har precis plussat. Här kan vi Stockholmare som väntar barn under våren 2015 prata och stötta varandra.
Hej! Har precis plussat. Här kan vi Stockholmare som väntar barn under våren 2015 prata och stötta varandra.
Nu har jag äntligen fått en tid inne på st Görans sjukhus för en undersökning och ultraljud på fredag! Ringt hela helgen till både Huddinge,sös och igår ringde ja mama mia som ja ska skrivas in hos den 26/8.
Men ingen av dom hade tid att ta emot mot trots att jag sa att jag var extremt orolig då ja haft lite små blödningar. Not okej. Men nu längtar ja till fredag med en blandad känsla då de känns som om de är något som är fel. :( men... Ska försöka vara possitiv och tänka glada tankar för på lördag åker vi på familjesemester.
Idag vill jag lova att hormonerna exploderar! Haft mycket på jobbet, sonen har varit ovanligt grinig, jag har ont i ryggen redan och nu ställde jag mig på vågen (dum som jag är). Det var ju INTE en kul siffra!:( har däremot druckit väldigt dåligt, kan vara anledningen till en del av plusset på vågen:(
Just för tillfället vill jag bara gråta ut allt. BLÄ!! Vet att det är att räkna med viktuppgång men just nu känns det bara skit:(
Hej! Hoppar in här. Är gravid med andra barnet, har en son på snart nio månader och den lilla i magen är beräknad 18 april.
Är 24, snart 25 år och bor i Gubbängen.
Jag är så lycklig över den här lilla bebisen! :):)
Imorgon ska jag träffa barnmorskan :) hon ska skriva remiss till VUL......hoppas så på att få se ett tickande hjärta snart!
Hej! Får jag hoppa in här? Jag har BF 20/2 så lite före de flesta kanske.. Vi är dock i lite chock fick i torsdags på kub- testet veta att det är TVÅ:)) Vi har precis flyttat från Vasastan till hus i Täby så det är tur att platsen finns haha.
Jag har en liten dotter på 1,5 sen innan :)
Hur gick det hos barnmorskan? :):)
Hej! Hoppar in här. Är gravid med andra barnet, har en son på snart nio månader och den lilla i magen är beräknad 18 april.
Är 24, snart 25 år och bor i Gubbängen.
Jag är så lycklig över den här lilla bebisen! :):)
Hej!
Plussade i måndags (bf borde vara runt den 18-20 april), känns fortfarande ganska overkligt även fast det här är vårt andra barn. :) Är på semester utomlands just nu men planerar att göra ett VUL så fort vi kommer hem för att kolla att hjärtat verkligen slår.
Är 35 år, bor mitt i city tillsammans med min man och vår 1,5 åring. Har inte berättat om pluset för någon ännu så skulle någon råka veta vem jag är så kan ni väl vara tysta några veckor till :)
Hej!
Plussade i måndags (bf borde vara runt den 18-20 april), känns fortfarande ganska overkligt även fast det här är vårt andra barn. :) Är på semester utomlands just nu men planerar att göra ett VUL så fort vi kommer hem för att kolla att hjärtat verkligen slår.
Är 35 år, bor mitt i city tillsammans med min man och vår 1,5 åring. Har inte berättat om pluset för någon ännu så skulle någon råka veta vem jag är så kan ni väl vara tysta några veckor till :)
Idag vill jag lova att hormonerna exploderar! Haft mycket på jobbet, sonen har varit ovanligt grinig, jag har ont i ryggen redan och nu ställde jag mig på vågen (dum som jag är). Det var ju INTE en kul siffra!:( har däremot druckit väldigt dåligt, kan vara anledningen till en del av plusset på vågen:(
Just för tillfället vill jag bara gråta ut allt. BLÄ!! Vet att det är att räkna med viktuppgång men just nu känns det bara skit:(