BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Men innan dess har du besök hos vanliga barnmorskan va?
[quote=74962565][quote-nick]snö 81 skrev 2015-03-05 11:30:58 följande:[/quote-nick]
Läkaren trodde inte att det var någon på väg ut än. Det var nog bara pinvärkar, och inte fick jag nån hinnsvepning heller :(
En viktuppskattning gjordes iaf och krabaten beräknas väga 2850 g - inom normalspannet, men åt det mindre hållet.
Ny tid den 19/3 för bedömning om igångsättning...
[/
Dom verkar vara lite snåla med hinnsvepning och igångsättning på spec mv, blev så besviken igår när jag sett fram emot att få ett datum.
Nej vad trist för er som trodde det var på gång! Själv låg jag på soffan och började känna tryck nedåt och onda sammandragningar. YES tänkte jag och studsade upp för att hålla igång. Fick bäddat sängar och farit runt mer än vad jag gjort de senaste veckorna!
Men det verkar varit falsklarm, nu sitter jag här helt trasig i fogarna ( men med renbäddade sängar iaf :) )
Blev igångsatt pga för lite fostervatten. Ligger på förlossningen nu. Fått 3 doser cytotec, kan få 6 st.. inga värkar än.. v. 41+3
Alltså jag tror jag blir galen - onda sammandragningar och mensvärk ikväll igen. Ska det vara såhär i två veckor nu kommer jag seriöst bryta ihop. Idag har jag dessutom ett jäkla tryck neråt samtidigt som bebisen snurrar runt inne i magen, det gör typ ont!
5 doser cytotec och värkarna har avtagit... detta är inte kul:(. En dos kvar sen avvakta till morgondagen..
Någon mer än jag som har problem med appen på sin iPhone? Jag loggar in om och om igen men kan inte komma åt "mina favoriter" i menyn utan måste hitta denna tråden på nytt varje gång (tur att den är så aktiv )
Och jag är ju inloggad redan för jag skriver ju under mitt användarnamn :-/