josejo skrev 2015-03-03 09:35:03 följande:
Ganska händig då ja:) skönt att kunna göra det själva när man har en sån välfylld lista. Min sambo vill också göra ett utekök så småningom, han gillar att lga mat om jag säger så. Vi köpte detta huset nästan enbart för att han skulle kunna få ett sånt kök som han vill ha :')
Vi har snickare till hjälp just nu, sen får min pappa hjälpa till med resterande grejer, han är överlycklig :D
Jag kan känna mig lite avundsjuk på er som har lite förvärkar och annat, jag känner ingenting förutom sd som får det att kännas som att jag ska kissa ner mig. Men kanske lite tidigt än med förvärkar om man ska få vänta i 2,5-5 veckor till.
Jag har känt av molande mensvärk av och till i flera veckor, nån enstaka sammandragning som gör lite halvont. Annars har jag en hel del vanliga sammandragningar, men det har jag haft sen v.12 så dom bryr jag mig inte så mycket om direkt :)
Mitt ända tecken på att något skulle kunna vara på G är att min mage har trillat ner en våning så att säga. Men det behöver ju inte betyda nåt. Har 18 dagar till BF och gick över tiden förra gången så jag är rätt övertygad att det är länge kvar!