BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Måste fråga: amningskupor och amningsinlägg är det olika namn för samma sak eller vad skiljer dem åt?
Måste fråga: amningskupor och amningsinlägg är det olika namn för samma sak eller vad skiljer dem åt?
Tycker det är dösvårt att hitta fina bebiskläder. Är inte så förtjust i allt för skrikiga färger utan tänkte köpa mer i vitt, benvitt, grått etc Någon som vet någon nätbutik som har denna stil till bebisar?
Tycker det är dösvårt att hitta fina bebiskläder. Är inte så förtjust i allt för skrikiga färger utan tänkte köpa mer i vitt, benvitt, grått etc Någon som vet någon nätbutik som har denna stil till bebisar?
Tyckte himla synd om mig när jag fick lunginflammationen men nu har jag tydligen hostat sönder ett revben. Har fått en spricka som gör att det är störtomöjligt att sova på någon sida och sover jag på rygg känns det som att jag kvävs av magen och att sova på mage är ju uteslutet just nu. Usch - så fort jag gick in i tredje trimester så kom en himla massa krämpor. Så - behövde gnälla av mig lite...
Ni som ska ha kejsarsnitt: i vilken vecka blir ni kallade på samtal där ni även får datum för snittet? Vet inte riktigt hur det fungerar. Har inget datum än men min barnmorska kunde läsa i min journal där läkaren har skrivit in att jag ska ha kejsarsnitt. (Vilket känns viktigt om allt skulle starta för tidigt...)