LillLouise84 skrev 2015-11-13 05:27:19 följande:
W kryper inte heller och det är faktiskt väldigt skönt med tanke på hur struligt vi har det ändå att få ihop vardagen. Men det är nära till för honom. Han sitter och skjuter sig bakåt med armarna och snurrar så han stannar inte där man sätter honom men det går långsamt. Han hatar att ligga på mage så jag tror inte att han kommer att krypa utan kommer köra någon sitt variant på krypning. W ligger ljusår efter syrran i utvecklingen. Men hon var supertidig med allt och han är nog mer normal.
Här har vi super stuliga nätter igen. Nu är det tänder på g och han snurrar runt runt hela nätterna och gnäller. Plus att igår natt så bajsade han ner hela spjälsängen. Vi har nu typ var 10e natt bra och resten katastrof. Den där bra natten är väl för att vi ska överleva vardagen.
Ja HELT stilla är hon ju egentligen inte. Hon drar sig framåt lite när hon sitter och ligger hon på mage skjuter hon sig bakåt. Men det går ju inte snabbt direkt så det är ingen fara att lämna henne obevakad lite snabbt;)
Vi har, peppar peppar, haft tre bra nätter nu. Blivit väckt kanske 3-4 gånger och det är ju helt otroligt bra. Ännu mer otroligt är det att hon sover bra NU när hon är så förkyld. Eller så är det just därför hon sover bra och så går det tillbaka till skitnätter så fort hon är frisk.
Från det ena till det tredje.. när börjar ni julpynta? Jag är ju en sån som går all in och julpyntar ordentligt (dock inga porslinstomtar för dom har jag fobi mot). Dagen innan första advent då vi brukar pynta har vi dop så det går inte i år. Så vi tänkte ta det nästa helg (21-22) men undrar om det är för tidigt?