BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Fick du någon tid för uppföljning på njuren? Det borde du få med UL för att bedöma läget. Och det finns ju hjälp att få dessutom som iaf gör en relativt smärtfri om än ruggigt mäckigt med ett dränage ut ur kroppen.
Men jag fick bara ta om det var absolut akut och även personalen på apoteket avrådde mig från att ta den då det kan påverka bebis. Inget oklart - jag kommer inte ta den medicinen om det är skadligt på något sätt. Då lider jag hellre..
Men sen nämnde dom också att dom kan sätta in dränage - men jag skulle avvakta och se om det blev bättre någon dag först.
Idag tycker jag faktiskt det är lite bättre, det gör fortfarande svinont men det är längre mellan intervallerna. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att det är påväg att gå över. Känns som om jag jinxar bara genom att säga att det känns bättre haha..
Jag försöker i alla fall njuta så fort jag inte känner någon smärta och känna lillen sparka runt i magen.
Sen så fick jag ju se bebis två extra gånger pga detta. Så något bra kanske man fick med sig!