Hanna1989 skrev 2014-08-13 12:30:21 följande:
Är det någon mer som har riktigt konstiga cravings? Förra veckan hade jag 2 dagar då jag enbart va sugen på Findus grönsakssoppa, idag mår jag illa utav att bara tänka på den och kan enbart tänka mig att äta Gorbys piroger ( inte så bra näring för babyn men är det den enda näringen jag kan få i mig idag så är det bättre än inget ; ) )
Även mariekex, frukt, morötter och skorpor funkar Haha
Jag har ganska strikta matvanor annars med mycket bra och nyttig mat men just idag går det bara inte.
Koffeinet däremot har jag inte rört på en vecka nu och det känns superbra! Inte ens sugen.
Haha jag är precis som du. Var här om dagen så jäkla sugen på en sallad från ett specifikt ställe i stan - tyckte det var jättegott.
Nu är det min värsta mardröm att behöva äta sällad därifrån, vänder sig i magen när jag tänker på det..
Jag kan få dille på en viss mat och bara MÅSTE ha den, senaste dagarna har det varit köttfärsfrestelse (?? sån man fick i skolan), våfflor och rostbiff. Det är är saker som jag vanligtvis inte äter.. haha
Min sambo har fått åkt till affärn dagligen för att inhandla så jag kan få mina specifika maträtter..
Jag är överlag jättesugen på frukt, fruktsallad, smoothies, paprika och annat som känns "fräsht" :)