BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Här är det full rulle minst sagt med tre barn så jag hinner tyvärr inte läsa ikapp något alls, hur mycket jag än hade velat . När småtöserna sover på dagarna så passar jag på att göra detsamma när jag inte tar hand om storasyster, lagar mat, tvättar, städar eller fixar rent allmänt
Det är ändå bättre än förväntat. Det går att lägga ifrån sig tjejerna om de är vakna och de kan sitta nöjda i babysittern rätt länge tycker jag. De äter med 3-4 timmars mellanrum dygnet runt i princip men har lite svårt att komma till ro på nätterna efter matning, tror att det är omogna tarmar som stör men det är ju väldigt vanligt.
Inatt fick jag dock kaskadspya över mig TVÅ gånger av ena tvillingen! Sådär kul och ser inte fram emot en eventuell repris inatt kan jag säga
Jag mår psykiskt bra vilket känns så skönt då jag mådde så dåligt precis när dottern föddes och det utvecklades till en förlossningsdepression. Känns inte alls på samma vis denna gång och sover så himla mycket bättre och vill hitta på saker och träffa folk
Sammanfattningsvis är det tufft att få två bebisar på en och samma gång men hittills går det bättre än förväntat
Hoppas att ni andra mår bra och grattis till alla nya bebisar som säkerligen kommit sedan jag sist uppdaterade mig