Inlägg från: KarinIngrid |Visa alla inlägg
  • KarinIngrid

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Jag tycker att min mage exploderat sista veckan! det känns som att alla stirrar på den nu!
    :)

• KarinIngrid
    irissiri skrev 2014-09-18 11:47:14 följande:
    Vilken vecka är du i? :)

v 14 nu!
    och nu känns det som magen är såå synlig!

• KarinIngrid
    Ninat skrev 2014-09-18 13:33:02 följande:

Bebis vinkade till mig idag på kub! Vilken magisk känsla att se hen röra på sig <3 siffrorna var bra också!

Härligt att höra! grattis!
  • KarinIngrid

Jag har inte ens facebook :)

Så jag hoppas verkligen att inte tråden dör bara för att det skapas en grupp där!

• KarinIngrid
    Villhaenbebbe skrev 2014-09-18 15:15:05 följande:
    Det tror jag inte, jag hade iaf täkt vara kvar här :) :)
    Det låter bra det! Jag gillar den här tråden!
  • KarinIngrid
    Villhaenbebbe skrev 2014-09-18 15:18:00 följande:
    Fin mage förresten :) :)

Jag har så svårt att avgöra om min mage växer pga bebis eller inte. Idag känns den mjuk och pluffsig, men större än vanligt..
    Svårt det där, längtar såååå mycket tills jag får en rejäl kula :)
    Tack!
    vissa dagar känner jag mig bara superpluffsig, andra uppsvullen som en spärrballong! idag känner jag mig inte så uppblåst men ja du ser ju själv, magen är där!
    Men jag känner mig enorm med tanke på att det bara är v 14!
  • KarinIngrid

Hur har ni andra det med vikten?
    Jag börjar bli lite orolig för att jag inte har gått upp nåt?
    alltså självklart vill jag inte gå upp massor och blir jättestor men vad räknas som normalt ?

jag går in i vecka 15 imorgon och ligger fortfarande på minusvikt sen start av graviditetn för att jag har så svårt med maten.
    Jag väger 2 kg mindre idag än när jag fick pluset.
    När ska man börja oroa sig?

• KarinIngrid
    LillLouise84 skrev 2014-09-22 11:18:12 följande:
    Det är nog ingen fara om du inte var underviktig vid plus. Förra gången gick jag upp fem kilo innan inskrivningen och sen inte ett gram förrän v 24. Nu är jag v 14+5 om ligger just nu på 1 kilo plus.
    Hej, tack för svar!
    nej underviktig var jag inte, snarare ett par kg extra. Inte så att jag är överviktig men innan jag blev gravid så hade jag som mål att gå ner ca 5 kg för att komma tillbaka till min trivselvikt. Så jag är väl inte jätteledsen att jag gått ner lite nu :)

Men sen börjar man oroa sig lite att det inte är nyttigt för bebisen att jag gått ner och att jag ändå är i v 15 och inte gått upp nåt. Men det kanske inte är så onormalt då.

• KarinIngrid
    JhjärtaK skrev 2014-09-22 11:39:02 följande:
    Bebisen tar det den behöver så oroa dig inte . Se till att få i dig lite gravidvitaminer kanske, mest för din egen skull.
    Tack! Ska försöka att inte oroa mig för vikten. Det vänder säkerligen och jag kommer nog gå upp en hel del längre fram så! :)

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?