BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag ser att ni funderar kring hur pappan i fråga ska göra med jobb kring BF. Jag hade inte riktigt börjat tänka på det fören exsambon tog upp det för några dagar sedan.
Då blev jag också jätte fundersam hur vi ska göra. Mitt ex bor 22 mil bort så om förlossningen drar igång är han ju en bra bit bort.
Men samtidigt kanske förlossningen inte startar fören upp till två veckor efter bf? Han pratar om att komma helgen innan och vårat bf är på tisdagen. För att vara här och redo.
Men känns ju samtidigt onödigt om det drar ut på tiden. hur rackarn ska man göra? :/
Om han är här lite innan så hinner vi ju fixa det sista tillsammans inför bebisen. Det vore ju kanske bra. Men att han ska va borta i onödan från jobb är ju sämre.
Mitt första barn föddes exakt en vecka efter bf.
Vill ju ha honom här ifall förlossningen går jätte fort också. Vill att han ska va med och slippa göra det ensam. Det är mitt andra barn så kan ju gå undan, även om det inte heller behöver göra det. haha herregud vilken röra. Man vill ju VETA :D
Hur långt har du till förlossningen, är det i samma stad där du bor? Bästa hade ju varit om förlossningen varit mitt mellan er så hade ni kunnat träffas där om någon vän kunde köra dig dit?! :)