BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Usch. Idag är en såndär dag då jag bara vill vrida tillbaks tiden till livet utan bebis för en stund, krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Natten har gått bra men det ösregnar ute, jag luktar svett och kräk, det är kallt i lägenheten, Valter är gnällig och allt känns bara allmänt hopplöst och trist. Hoppas ni andra får en bättre dag!
Har inte haft nån sån dag hittills med Selina men det kanske kommer. Jag är fortfarande så chockad över att jag inte haft någon "baby blues" än. Jag känner mig allmänt lugn och lycklig, inte ens dålig sömn får mig på sämre humör. Jag sover ju rätt dåligt varje natt nu men känner inte ens någon frustration utan mer bara "ja men det går ju över det med". Likadant om jag planerat att göra något under dagen och Selina bara gråter och bara vill ligga i famnen. Ja men det rycker jag också på axlarna åt och tänker att då får jag väl göra allt det där nån annan dag. Känner mig helt annorlunda mot när jag hade de andra två som bebisar. Då kände jag mig så kvävd och låst och nu kan jag istället inte vara ifrån Selina mer än en kvart utan att må riktigt dåligt psykiskt.