Kpax skrev 2015-06-24 07:06:33 följande:
Ja just det, är viktutmaningen slut nu? Jag kommer nog fortsätta skriva om mina vägningar. :)
Nu väger jag 61,3kg. Det är nog 1-2kg mer än vid inskrivningen, men då hade jag redan gått upp ett par kilo. Det låter ju som att jag är sjukt smal normalt, men jag är en lätt person. Tunnt byggd liksom, rak och pojkaktig. Ofta lättare än tjejer som ser betydligt mindre ut. Märkligt. För lite muskler antagligen.
Jag skulle tippa på att jag hade legat runt 66kg om jag haft skapligt med muskler OCH det här lösa, för jag har verkligen tappat alla former nu. Trist! Men bara att ta tag i det antar jag :)
Ja, vi kör med tygblöjor, men inte när vi är borta en längre stund.. Då blir det engångs... Och du har rätt, bajsblöjor blir det extremt sällan med ec, någon gång i veckan kanske? Men blöta fisar ser jag en del av :)
Viktutmaningen tog slut i midsomras, jag ligger också på runt +1,5 sedan inskrivningen... Men har en helt annan figur! Sluttande mage och mer deg! Tvärtom mot dig har jag alltid varit tung utan att vara tjock och väger nu ca 75kg till mina 1,74.
Tänker skriva om vikt och "fusk" tills jag når mitt mål också... Men viktmålet kommer inte innebära att jag ser ut som innan! Hur dom helst smällde jag i mig en påse godis igår efter att ha hittat en klänning till båda bröllopen i sommar! Kände mig superfin i en långklänning från indiska med skärningen på precis rätt ställe! Såg varken nyförlöst eller tjock ut :) yey!