BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Åh vad kul! Ska ni ta reda på kön? Eller har ni redan gjort det?
Ni då? Ska ni ta reda på könet?
Åh vad kul! Ska ni ta reda på kön? Eller har ni redan gjort det?
Jag har fått vätska i benen, varje kväll är de svullna och gör ont. Så var på apoteket och köpte stödstrumpor igår. Vilket mecka att få på dom men sköna och mina ben var inte svullna på kvällen. Nöjd, trots att jag känner mig som en pensionär haha
Tittar på era fina magbilder. jag är i v 13 men har ingen mage alls... kan det vara så?
Jag är i v 16 och ligger 1 kg+ och kan då ändå säga att jag ligger på gränsen till underviktig normalt sett. Är noga med att få i mig kall, järn och vitaminer, resten ger sig, bäbis tar vad den behöver. Fått friska barn tidigare trots klen viktuppgång.
Vecka 16 plingade det i appen idag för mig... Nu måste det väl vara dags för RUL för er som skall ha i början av mars väl? När har ni? Vi har den 17 oktober, känns lååååångt tills dess :)
Jag åkte in till gynakkuten häromnatten, efter flera timmars blödning! Usch vilken panik jag hade!
Som tur var fick jag se ett slående hjärta och en liten som rörde sig därinne!
Men. Jag kan inte släppa händelsen! Jag vågar nästan inte gå på toa i rädsla för blod på pappret. Jag går i mf-tankar nästan hela tiden. Usch!
Läkarn sa att den såg frisk ut men också att 'hon inte kunde lova nåt' hur tolkat man det liksom?