BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Är inskriven på förlossningen nu, värkar med 2-3 min mellanrum :) öppen 3 cm!
BF +6
Inatt hade jag lite förvärkar och under morgonen har jag haft lite ont från och till i magen men inget mer än så. Nu har jag iaf tröttnat på att vara hemma så jag och maken ska till ikea och köpa en byrå till hallen. Kan ju hoppas att shoppingen drar igång nåt :p
Hemma från ikea och fem andra affärer som vi passade att besöka nör vi ändå var i örebro. Förstår just nu inte hur jag orkade. Nu blir det nog soffan resten av dagen medan maken skruvar möbler :p
Åh vad avundsjuk jag blir på att du varit till Örebro. Jag vill också dit, till min en gång i tiden student stad. Butik glad i örebro är min absoluta favorit, plånboken gråter alltid när jag går därifrån men hjärtat ler.
Hoppas bebisen blev motiverad att titta ut efter ikea svängen.
Jag hann äta frukost (kl 13) på balkongen i solen. I övrigt har jag och min dunderförkylning bara sovit hela dan. Bäbisen håller sig inne, tack och lov. Mår skit. Gnäll, gnäll.
Igårkväll kl 19:13 kom våran fina gosse! Hade en väldigt tuff förlossning som slutade med sugklocka o klipp, pojken var tagen efteråt o har legat på neo under natten men tycks må bra! Ska snart över o hälsa på honom igen :) jag är helt slut både fysiskt o psykiskt så återkommer hit när det känns lite bättre.
Kpax: va spännande! Lycka till!
Jag ringde skolan och de tyckte jag gjorde helt rätt som håller honom hemma så det känns skönt:) tydligen går magsjukan fortfarande för fullt där så hon såg inte alls någon anledning till att jag ska lämna honom och utsätta oss för den risken nu. Var tydligen inte den enda föräldern som gjort likadant som höggravid:)