BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Sorry för bombningen!!!
Sorry för bombningen!!!
[quote=74454933][quote-nick]JhjärtaK skrev 2014-12-07 08:48:20 följande:[/quote-nick]
Tror faktiskt att det kommer att kännas bra mest. Tänker väl att jag orkar med en "aktivitet" per dag, typ att äta lunch med någon eller åka till Ikea och köpa något. Jag hoppas att mycket vila gör att de stannar inne länge och växer på bra. Medelvikten för tvillingar är nämligen 2,5 kg och det är ju väldigt lite så ju längre de kan stanna inne och växa på sig desto bättre.
[/
Med mina tvillingar gick jag hem i v 29 och tänkte då att jag skulle hinna en massa men så sov jag bort dom sista två månaderna istället
Googlade på amningsinlägg och oj vad många olika det finns. Ull, silke, tvättbara mm. Lite större skillnader än jag trodde :). Man märker att man gett sig in på något okänt men det är dock spännande.
Nu kommer ett gnällinlägg!
Fy fasiken vad jag ogillar att vara gravid just nu! Är trött som en gnu, vågen rusar uppåt känns det som, får andnöd av att gå en kortare promenad, blodtrycksfall när jag sitter ner så att jag blir helt skakig och foglossning från helvetet! BLÄH! Och jag är inte ens i vecka 25! Nog för att man skall känna sig mer gravid med två men det här är ju löjligt!
Jag ska till bm idag så jag tog mod till mig och ställde mig på vågen i morse. +10 kg. Jaja. Nu är jag beredd om hon vill att jag ska göra det i em. Och då här ser 10 kg ut. V 26.
Hur många av er har sökt gravidpenning och kommer att gå hem tidigare?
Om ni kommer att gå hem, hur långt innan Bf?
100 dagar kvar till bf! Nu sista dagarna har det hänt mycket i kroppen, det sparkar mest hela tiden och toabesöken har fördubblats tror jag. Magen är enorm! Idag var vinterjackan så tight att dragkedjan skrek på hjälp så nu står jag här med en typ kavaj liknande jacka som är tight över bysten och vid över magen och skitkall eller makens fula jobbarjacka. Nu är jag i valet och kvalet om jag ska bli tvungen att köpa en ny jacka för 100 dagar?