BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag har också haft högt sedan jag var ung, min mamma också. Men eftersom set gick så bra förra gången trodde jag ju att det skulle göra det igen
Igår var jag på en gravidSPAbehandling! Det var hur skönt som helst.
Fick det i present av min familj. Först simmade jag lite, sen var det dags för själva behandlingen. Hon började med att massera ryggen, svanken, nacken och axlarna, jätteskönt, jag fick sitta i en sån special stol o luta framåt fast utan att det var nåt för magen :)
Sen fick jag lägga mig på rygg och så smorde hon magen med olja och masserade lite, pluppen sparkade på hennes händer :)
Sen täckte hon magen med en varm handduk!
Och så fick jag en jätteskön ansiktsbehandling och så fotmassage på det! Behöver jag säga att jag mådde som en prinsessa när jag gick därifrån! Helt underbart var det.
Ja det var verkligen skönt, för ryggen, ansiktet, fötter, men även för själen. Ett lugnt och stilla rum med levande ljus och låg mysmusik.. jag var totalt avslappnad. så härligt!
Detta var på centralbadet i Stockholm, behandlingen kallar de för Natural Mother, de använder bara naturliga ekologiska produkter. Jag fick det i present av min familj så jag vet inte vad det kostar, men det var grymt skönt så jag är beredd att betala en slant för att göra om det igen en gång innan pluppen kommer!!
Barnmorskebesök idag, v.25+4.
Blodtrycket var fortfarande högt, men tack och liv fortfarande ingen äggvita i urinen.
SF-måttet var 24 cm så det var precis under normalkurvan. Bebisen ville inte alls samarbeta vid hjärtljuden, men tillslut fick hon fram 138
finns i lilla Tranås också märkte jag så titta noga vad som står på behandlingarna... jag var tvungen att läsa det finstilta :)
100 dagar kvar till bf! Nu sista dagarna har det hänt mycket i kroppen, det sparkar mest hela tiden och toabesöken har fördubblats tror jag. Magen är enorm! Idag var vinterjackan så tight att dragkedjan skrek på hjälp så nu står jag här med en typ kavaj liknande jacka som är tight över bysten och vid över magen och skitkall eller makens fula jobbarjacka. Nu är jag i valet och kvalet om jag ska bli tvungen att köpa en ny jacka för 100 dagar?