BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Länge sen jag skrev så här kommer en uppdatering av vårt liv.
Vikten och mammamagen händer det inte ett skit. 8 veckor efter fl hade jag 4 kilo kvar och nu 5 månader efter fl sitter de fortfarande kvar. Jag går mycket och tränar en hel del och inte ett skit händer, så deppigt.
W som sov bra första tre månaderna har varit jättejobbig på nätterna i 7-8 veckor nu. Han vaknar var och varannan timme och ska inte somna om. Igår hade vi första bra natten på länge, så i natt tog han igen det med första uppvaket 22 sen nästan varje timme. Zombimorsa med väldigt taskigt humör idag. Maken har lovat att vara hemma i morgon så jag får lite avlastning. Då vi inte har någon alls som kan hjälpa oss. Barnens faster och någon gång farmor eller farfar har kunnat ta en timme med barnen så jag kunnat träna, men nu är det slut med det då barnens faster har cancer och farfar och farmor sköter om henne. Istället blir det så att vi måste hjälpa dom med en massa saker. Det är väldigt tufft just nu.
Jag börjar jobba den 2/11, så då är jag inte så sugen på att trösta henne med bröstet på nätterna (äta behöver hon nog inte)... Men hade jag inte ammat hade det ändå inte varit ett alternativ, så egentligen får väl sambon lösa det bäst han kan.