BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Herregud, vilken kväll! V brukar inte vara svår nattad men ikväll var det hur svårt som helst. Han brukar inte heller skrika så ofta men ikväll trodde jag att han skulle skrika sönder sig. Han skrik var så hjärtskärande att det kändes som jag gick sönder inombords. Maken fick ta honom och sa åt mig att gå bort. Han gick sedan ner i källaren där det är så mycket svalare och ropade ner mig när V började lugna sig. Då ammade jag och han somnade i min famn. Satt där nere i 1,5 h för att han skulle få sova i lugn och ro och i det svala rummet samtidigt som sovrummet hann att bli lite svalare.
Vi hade tänkt att göra ett av rummen i källaren till gästrum med bäddsoffa. Nu kommer vi nog skynda på köpet av soffa så att vi kan sova där alla varma nätter. För en kväll till av hans förtvivlande skrik vill jag inte vara med om igen. Vi har försäkerhets skull bäddat med en madrass på golvet så att jag och V kan sova där imorgon på dagen om det behövs.
I förmiddags åkte vi till Ikea i Västerås. Helt rätt dag, inte mycket folk där under värmebölja och Power Meet, ha! Svalt och skönt var det också, och Josefin skötte sig exemplariskt.
Natten till idag var inte heller rolig, hon sov max tre timmar totalt i sin säng, resten av tiden skulle hon äta och ligga så nära mig det bara gick, trots värmen.