BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag ska till bm idag så jag tog mod till mig och ställde mig på vågen i morse. +10 kg. Jaja. Nu är jag beredd om hon vill att jag ska göra det i em. Och då här ser 10 kg ut. V 26.
Jag ska till bm idag så jag tog mod till mig och ställde mig på vågen i morse. +10 kg. Jaja. Nu är jag beredd om hon vill att jag ska göra det i em. Och då här ser 10 kg ut. V 26.
Barnmorskebesök idag, v.25+4.
Blodtrycket var fortfarande högt, men tack och liv fortfarande ingen äggvita i urinen.
SF-måttet var 24 cm så det var precis under normalkurvan. Bebisen ville inte alls samarbeta vid hjärtljuden, men tillslut fick hon fram 138
Hur sover ni? Jag tror inte jag kan ligga på rygg mer, mår lite illa av det och det börjar kännas obehagligt tungt på magen, som om jag hade staplat telefonkataloger på den. Är det den där nerven eller venen som är i kläm? I övrigt är sömnkvaliteten rätt kass - vaknar många ggr och drömmer mardrömmar nästan varje natt. Hur har ni det?
Jag måste bara få visa - jag har precis sytt klart det babylapptäckeprojekt som avstannade mitt i för några månader sen. Jag ska ge det till en kompis som har FB tre dar före mig.
V 30 idag, och plus ytterligare ett kilo.
Det känns som magen växt två storlekar på ett par dagar bara, pust och frust.
Jag har fortfarande inte hört något från Försäkringskassan, så jag antar att jag får vänta tills efter helgerna. Då är vi inne i vecka 2, och det är från och med den veckan jag sökt graviditetspenning... Fan också, jag fattar inte hur jag ska orka. Jag har ju inte julledigt heller, utan jobbar istället mer nu.
Men bebisen verkar må bra i alla fall, och det är huvudsaken :)