BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Hur sover ni? Jag tror inte jag kan ligga på rygg mer, mår lite illa av det och det börjar kännas obehagligt tungt på magen, som om jag hade staplat telefonkataloger på den. Är det den där nerven eller venen som är i kläm? I övrigt är sömnkvaliteten rätt kass - vaknar många ggr och drömmer mardrömmar nästan varje natt. Hur har ni det?
Minns att de blev jobbigt att sova mot slutet av graviditeten sist. Men än är det inga problem.
Tycker det börjar bli jobbigt att andas då magen trycker uppåt och brösten är som två stora berg, men sömnen störs endast av sjuka drömmar hittills. men det är inget nytt heller, drömmer mycket konstigt, går och pratar och gör mycket i sömn vanligen så skillnaden är inte extrem :)
Förresten, nån fler med stora bomber till tuttar? Trodde inte mina skulle växa så mycket denna gång. men ack så fel jag hade. Måste på bh jakt då det är dags för amningen. Har 70F nu, men skulle behöva betydligt större kupa. Svårt att hitta på vanliga affärer. Är glad att ja hittade dessa som går upp till F. Man vill ju att bh:n eller amningsbehån ska va rätt fin också :) Helst inte kosta 800 kr heller ;D