BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jaha då var vi nere på ensiffrigt idag, 9 dagar kvar. Det känns som att jag är på +9, samtidigt som det känns så avlägset att jag ska föda barn, jag är väl inte gravid?! :)
Jaha då var vi nere på ensiffrigt idag, 9 dagar kvar. Det känns som att jag är på +9, samtidigt som det känns så avlägset att jag ska föda barn, jag är väl inte gravid?! :)
Bf +10
Nu ni! Vattnet har gått nu. Värkarna är igång men inte så ofta än. Ska se om jag kan få lite mer sömn innan det sätts igång ordentligt.
Försökte göra ett inlägg tidigare men det verkar inte ha kommit upp. Vid tio föddes vår lilla tjej efter ca 20 minuter på förlossningen
Tog mig en känn på tappen för en stund sedan (för "skojs skull"). Det är väl bra att hålla koll menar jag;)
Jämför jag med när jag kände sist så tycker jag definitivt det känns mer öppet nu.. tycker ju dock inte jag haft överdrivet onda förvärkar sen jag kände sist så hur det kan ha öppnat sig mer fattar jag inte. Nåja, vad är väl en bal på slottet.. det är ju alltid kul att spendera ännu en dag på ingenting! Får väl virka lite till:P