mizzidus skrev 2014-07-27 15:03:09 följande:
Oj vad många som vill hänga på, härligt! Jag diskuterar gärna hellre graviditet här på familjeliv än på FB.
Detta är så spännande, jag vet inte BF datumet ännu, det är bara en egen räkning som kanske inte ens stämmer men det märker jag när jag ska på första besöket/inskrivningen men det borde vara runt mars iaf och självklart är alla omkring där välkomna här på tråden även om det inte är första barnet också, alla är välkomna! :)
Någon mer än jag som mår illa av näst intill allt ni äter?
Ibland går det bra och jag känner inte av något men annars är det hemskt och denna värme dessutom gör så man inte vill äta heller men jag försöker för jag har inte bara mig själv att tänka på längre utan en pytteskruttliten bebis i magen också som behöver näring.
Jag har humörsvängningar som det heter duga, ena stunden skrattar jag hej vilt och andra spottar jag och fräser, tycker synd om min snart nyblivande sambo som måste stå ut med det.
Jag är nyligen 25 år och min kille är 27 år och detta var inte planerat alls utan det var en sån där typiskt miss att "glömma" kondomen, det blev så pass intensivt så varken jag eller min kille tänkte på det förrän efteråt.
Kissar konstant gör jag också haha men det är väl bara att försöka vänja sig med det och veta vart närmsta toalett är jämt vart man än går!
Grattis till alla här som plussat! :)
Jaaag! Jag mår jäkligt illa mest hela tiden, men har bara spytt två gånger.
Ibland kan jag äta mat, men mest blir det frukt, knäckebröd med kaviar och glass. Ingenting verkar hjälpa, men det blir ännu värre om jag inte äter.
Håller med om att värmen inte direkt hjälper, hoppas på åskväder, nu är det galet kvavt här.