• staffie

Jag tycker smala barn är fula

Jag tycker smala barn är mycket fulare än barn som har lite kött på benen. Därför tycker jag det är löjligt med alla de här trådarna som hoppar på lite överviktiga barn, och kallar det barnmisshandel och annat. Detsamma gäller för övrigt vuxna. Nu får det lov att vara nog.

• Svar på tråden Jag tycker smala barn är fula
  • Anonym (Mimmi)

Så mycket finare med smala barn ju! Man ser ju dragen på barnet på ett helt annat sätt än när de är mulliga. Ett smalt barn är så gott som alltid så mycket sötare än ett knubbigt

• Anonym (usch)

Jag tycker alla barn är fula utom mina egna sådetså!
    ok inte bebisar bebisar är söta, men inte när dom är alldeles nya uääk!

• maja99
    staffie skrev 2014-07-26 22:20:13 följande:

Men det är ju det jag menar, de fryser av att bada, även när det är tropisk hetta. Och så håller folk på och tjatar om att hälsosamt knubbiga barn bara äter skräpmat, när det är de som verkar klara av livet bäst.

om det inte var 37 grader i vattnet börjar alla frysa efter en stund. Trodde det var självklart för alla.
  • maja99
    staffie skrev 2014-07-26 22:20:13 följande:

Men det är ju det jag menar, de fryser av att bada, även när det är tropisk hetta. Och så håller folk på och tjatar om att hälsosamt knubbiga barn bara äter skräpmat, när det är de som verkar klara av livet bäst.

om det inte var 37 grader i vattnet börjar alla frysa efter en stund. Trodde det var självklart för alla.
  • Eisa

Nu vill man ju i första hand att barnen ska vara friska och pigga, inte snygga.

• Godnatt
    staffie skrev 2014-07-26 19:36:53 följande:

Jag tycker smala barn är mycket fulare än barn som har lite kött på benen. Därför tycker jag det är löjligt med alla de här trådarna som hoppar på lite överviktiga barn, och kallar det barnmisshandel och annat. Detsamma gäller för övrigt vuxna. Nu får det lov att vara nog.

Du ska inte ligga med barn. Det blir ingen mer än du glad över.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • mr me

Det stora problemet i dagens Sverige är väl knappast de barn som väger FÖR LITE. Att ens skapa en tråd om det är att sila mygg.

Vi har jätteproblem med övervikt och dåliga kost- och levnadsvanor bland barn och ungdomar (och för den delen även vuxna). Att då börja klanka ned på barn som man anser är "fula" för att de inte är lika tjocka som man själv är känns ganska lågt...

• Anonym (Haha !!)

Hur har ni mage och sitta och skriva att barn som är tjocka är fula ? Och att barn som är smala är snyggare ? Ni är fan sjuka i huvudet ! Problemet ligger hos er själva bara och ni behöver nog jobba med er själva.

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Haha !!) skrev 2014-07-26 23:45:38 följande:

Hur har ni mage och sitta och skriva att barn som är tjocka är fula ? Och att barn som är smala är snyggare ? Ni är fan sjuka i huvudet ! Problemet ligger hos er själva bara och ni behöver nog jobba med er själva.

Precis som du då eftersom du skriver att smala barn är fula och mulliga snyggare.

Jobba lite med dig själv nu!
  • Anonym (Haha !!)
    Anonym (Mimmi) skrev 2014-07-27 00:08:08 följande:

Precis som du då eftersom du skriver att smala barn är fula och mulliga snyggare.

Jobba lite med dig själv nu!

Skrev inte att dom var fula !!!!! Visa mig vart jag skrev det ? Att jag skrev att det ser ut som dom inte får mat hemma det skrev jag !! Så lägg inte till ord ! Du borde jobba med dig själv ! Ni borde skämmas! Inga barn är fula !
Svar på tråden Jag tycker smala barn är fula