Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-26 16:14:11 följande:
    .
    Hur jag TROR att kondens uppstår?

Räcker med att jag VET att moderna flygmotorer skapar NADA kondens! :D
    Nej det är inte svaret på frågan och nej det räcker inte.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius

Intressant att Gudasänd försöker misshandla in hos folk om detta med källkritik. Han har ju bevisat själv att han avsaknad detta med äkta källkritik

Källkritik är ju när man i ifrågasätter källan.

Många har just bevisat att de kan hantera äkta källkritik, och det är just källkritik som görs att ingen köper hans konstruktionsmaterialet hans spammar sönder din tråd med. 

Så hur mycket Gudasänd väljer att än misshandla sina meddebattörer kommer aldrig att köpa Gudasänds fabel om innebörden av källkritik. 

• EnAnonumius
    puss skrev 2014-12-26 16:34:27 följande:
    Strategin är förolämpningar, skitprat och smajlysar.
    Puss på dig puss, för din klockrena sanning. Skål

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-26 16:34:35 följande:
    Gills Kristen Meghan?
    .

.
    Nej.. Hon gills inte heller.

Oavsett VEM du lägger in i tråden i from av videoklipp ELLER med "texter" från andra personer kommer alltid att bli underkända tills du lära dig att du skall..

1 Argumentera på ett vuxet moget sätt:
    Med ett vuxet moge sätt är att aldrig använda smilisar, aldrig misshandla folk (box-smilisar) och aldrig gapa och skrika
    Att du vägra att förstå att det är samma argumentationsteknik som är typiskt för "fjortisar" (gapa och skrika och överdrivet bruk av smilisar) är aldrig andras problem det är dina egna problem. Då du självmant sänker sig till den nivån.
    Att du vägra att förstå att bara för att du sitter och vill misshandla folk kommer aldrig att öka din trovärdighet heller. Utan du bevisar att du inte klara av att argumentera alls för din sak. 

2 Kräva av dig själv att svara på frågor:
    Du skall fan inte sitta och använda dig av hyckleri.
    Du kräver att andra skall svar på dina frågor, men upprepat vägra att svara på frågor själv som andra ställer dig.  Att spamma med videoklipp från andra är inte att svara på en fråga.

3 Lär dig den äkta innebörden av källkritik:
    Källkritik är när man i frågasätter källan. du sitter och upprepat använder "källkritik" på ett felaktigt sätt och kräver att andra skall ta till sig din felaktiga definatiuon av källkritik.
    Källkritik är ALDRIG samma sak som att sitta och hålla med det du presenterar och ta det för "sanningar" per se.
    Så lägg av med att sitta och hitta på egna innebörder av ord och kräv att andra skall verka efter dina direkta lögnaktiga definationer av dem.

Så nu när skall du svara på frågan som har ställts till dig upprepade gånger i tråden.. Vet du hur kondens uppstår. Notera att frågan alltid har ställts med ett "du".. Så det är du som skall redogöra det. Inna dess så hoppas jag att andra som deltar i denna tråden vägra att svara på en enda (direkta ställda, både ledande och icke ledande ledande och icke ledande) fråga Gudasänd ställer till er andra. Så han inser att hans jäkla hyckleri inte är önskvärd utan inser att han skall ställa samma krav på sig själv som han gör på sina debattmotståndare.  

Självklart så kan man ju svara på vanliga inlägg som vanligt och  ifrågasätta. Men ser ni en mening från hans sida som är formulerat som en fråga och har frågetecken så svar inte på den frågan.  Det är en rekommendation..

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-26 17:16:23 följande:
    .
    Kondens uppstår (gissar att du syftar på flygplan) i minst 60 % luftfuktighet, 40 minudgrader och 8 000 meters höjd, vilket totalt motsäger att strimmorna vi ser på himlen skulle vara kondensstrimor!
    .
    Ehh.. Nej.. Det är inte svar på frågan "Hur kondens uppstår".

Frågan "Hur uppstår kondens" är så grundläggande att även en elev från högstadiet skulle kunna svara på den. Av någon märklig anledning så förstår du inte detta trots att frågan är ställd ur ett allmänt grundläggande perspektiv.

Ditt s.k svar skulle kunna ge sken av att du skulle ha svarat på en fråga  "På vilka höjder kan..... "

Bara för att du försöker dribbla bort det med att ge sken av att du svara på en fråga (vem du försöker lura de kan bara du själv svara på, för mig lurar du inte) betyder det inte att du skall ha frikort till att fjanta runt med en barnslig fjortisargumentering i slutet (kryddat med en massa barnsliga smilise igen), och kräv att du skall genast få kommentar på en ny inklipp av ytterligare en konspirationsteorier via att spamma med ett nytta videoklipp. 

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-26 17:53:52 följande:
    .
    Frågor som inte har någon minsta betydelse för diskussion (de kan ju inte ens uppstå vid dessa betingelser), tänker jag inte lägga någon som helst tid eller energi på... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Jo den har betydelse för diskussionen.
    Gudasänd skrev 2014-12-26 17:50:35 följande:
    .
    När vi nu bevisat att de inte kan uppstå vid dessa betingelser, vad är din fråga då längre värd i denna diskussion?  :lol::whoco5::lol:
    Vilka är dessa "vi" du syftar på.. Dig och dina löss du har på din egna kropp?

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-26 19:01:35 följande:
    .
    Massa fjortis argumentering, då jag Gudasänd kan inte resoinera på ett vuxet moget sätt utan skall sitta och tro  på att att argumentera på en fjortis-nivå skall räknas som trovärdigt till andra som inte delar mina konspirationteorier om chenmotrails.
    Det du bevisa med det youtube klippet, är att du är skicklig på att spamma från youtube och saknar egen argumentering.

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-26 18:52:52 följande:
    .
    Innan jag svarar på frågan hur din kondens uppstår, kommer mitt svar på något sätt kunna ändra på faktumet att kondens inte kan uppstå under 60 % luftfuktighet?

:whoco5::whoco5::lol::lol::lol::lol::lol::whoco5::whoco5:
    Den frågan om "hur kondens uppstår" har ställt till dig flera gånger i tråden även av andra, upprepade gånger, innan jag förklarade för dig hur frågan var ställd. 
    Så lägg av med att ljuga fram om att det är "min" fråga helt plötsligt.
    Den är lika ,mycet Iarwai­n och lifebringer och några till.

Och bara för att du kontra med en lögn i sann fjortis-  argumentationsteknik (överdrivet bruk av smilisar, b.la) så gör det knappast att du skulle ha mer rätt att få svar på dina frågor före bara för att du ställer dem.

Med tanke på att du håller på upprepat att ducka för den frågan som många av oss ställt, Iarwai­n, har upprepat den frågan mest av oss, och du inte ger svar med dina egna ord som också har efterfrågats.

Så har du bevisat att du inte vet ett skit om hur kondens uppstår och inte vet ett skit vad du snackar om. Utan det du klar av är att bara spamma men massa youtube klipp.. 
  • EnAnonumius
    Anton Chigurh skrev 2014-12-27 10:12:45 följande:

Jag älskar fan dig, Ulf. På riktigtGlad Du är underbar.

Ha en riktigt god fortsättning. 

//Anton

Fan mannen.. Delar din åsikt..  Skål

• EnAnonumius

Fan, måste erkänna att jag verkligen älskar Iarwain med.
    Hans tålamod med att få svar på frågan är verkligen berömvärd.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!