HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Du vet med dig själv att du bara svamlar och inser att du gjorde bort dig när du erkände att du hade gett mig en varning och raderat inlägg!
Hjälper inte hur många bortförklaringar du än kommer med...
Sedan detta att ni på Flashback i dagarna tagit väck min Geocentrism-tråd från forumet, är det som vedergällning för att jag avslöjat dig och Flashbacks anti-demokratiska metoder här?
Du sjunker så lågt med i ditt beteende att du sitter och tillskriver mig åsikter som jag inte har.
Nej jag vet inte alls med mig detta då jag har aldrig gjort bort mig.
"Hjälper inte hur många bortförklaringar du än kommer med..."
Ja du.. Det är du som har beslutat dig för att det är bortförklaringar. Jag tänker aldrig sitta och ljuga för mig eller någon annan.
Jag är inte moderator på Flashback. Det är sanningen och fakta att jag inte är moderator på Flashback.
Sedan detta att ni på Flashback i dagarna tagit väck min Geocentrism-tråd från forumet, är det som vedergällning för att jag avslöjat dig och Flashbacks anti-demokratiska metoder här?
Det är en fråga jag inte kan svara på alls. Det är en fråga du får ta med den aktuelle moderatorn på Flashback, eller grundaren till Flashback om. Det är endast dem som kan svara på den frågan. Synd att du vägra att begripa detta.
För jag som vanlig Flashback-medlem kan inte radera trådar, och jag som vanlig Flashback-medlem kan inte heller dela ut varningar..
Om du skall fortsätta att trakassera mig så kommer jag att kontakta Familjelivs support om ditt beteende.
För även jag har rätten att diskutera ett trådämne som du har startat utan att du skall sitta och hoppa på mig och börja dra upp om Flashback, och kräva svar på frågor jag inte kan svara på bara för att du har på felaktiga grunder suttit och bestämt dig för att det är en
Flashback-moderator som diskutera i din tråd.
Skulle inte familjelivs supportens åtgärder hjälpa på dig, så får jag väl göra helt enkelt en polisanmälan på dig i stället, för att slippa dig och dina trakasserier på familjeliv bara för att jag råkar vara en Flashback-medlem också, och aldrig hållit det hemligt med att jag är en vanlig användare (vanlig medlem) på Flashback.