Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-22 11:46:34 följande:
    .
    Du svarade inte på anledningen till det enorma chemtrailandet från dessa plan!

Lura folk?

Lura folk är bara förnamnet vad gäller dig...

Kan du ens hålla räkningen på alla lögner du spridit här?

Exempelvis denna, där du utan minsta skam i kroppen (du vet att medvetna  lögner ger dig ett fett dåligt karmakonto) påstår att det är ett propellerplan:
    .
    Chemtrailplan som chemtrailar bokstaven K på himlen, 0.52-1.27, medan chemtrailsen slås på och av:
    .

.
    Ursäkta?  Du har högst posthistorik i denna tråden. 
    Du sitter och masspostar ICKE bevis från youtube som huvudsaklig källa,  och tror att fokk skall  ta detta för trovärdiga bevis.. Drömmer

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-22 12:00:09 följande:
    .
    Tycker du att din trovärdighet ökar när "ni" tandempostar här, kolla inlägget några sekunder detta du skrev.... du är bara patetisk, och det värsta av allt är att du inte får dåligt samvete av att skydda dessa psykopater som med sin chemtrails-besprutning har orsakat svåra klimatförändringar, rubbade vädersystem med extremväder till följd!

SKÄMMES, RENT UT SAGT !!!

Sen så har du underlåtit att tacka för denna "julsång":
    .

.
    Nepp tänker inte skämmas alls. då jag aldrig har något att skämmas över för mina inlägg i tråden.

Sedan så sitter du och kallar mig för patetisk.

När du inte har några vettigare sätt att argumentering mer än att sitta i inlägg efter inlägg som du gör med att enkla folk för att ljuga utan att bevisa det, sitta och gapa och skrika åt folk klara du också av.

Så nej det är inte patetisk bara för att du vill att det skall vara så.

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-22 05:13:12 följande:

.

Nej..

Du har ingen rätt att säga åt folk att lämna tråden. Familjeliv är ett öppet diskussionsforum där vem som helst har rätten att deltaga i en tråd som de vill deltaga i. Där medlemmar har rätten att svar på vem de vill på vilket inlägg de vill.

Klara du inte av detta, att medlemmar och gäster har rätten att deltaga i dina trådar bara för att de inte köper dina icke bevis som bevis,  så kanske du skall hålla dig till din blogg  och stänga av kommentarsfältet i din blogg också så kan du ju hålla på med dina monologer där i stället.
  • EnAnonumius
    Carnitas skrev 2014-12-22 19:00:10 följande:

Flashback har nu lagt hans skit i en tråd man kallar " Tråden för ovetenskaplig vetenskap och trosgrundande uppfattningar om naturlagarna "

Han gråter som en gris på pm till mig.
    Och tydligen är alla som är emot honom en viss Henrik.
    Tyder på grav förföljelsemani.
    Par av ni som är här, säger han är denna Henrik också, mycket roande faktiskt.

Oh den länken är ju bara Guld att du skickade med.   
    Undrade just var hans trådar tog vägen på Flashback faktiskt.....
    Tackar för den...

Jag lägger en liten diskret har läst och noterat på resten med ett visst igenkännande smile, och nickande på huvudet, på det du skriver.
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-22 12:17:55 följande:
    .
    Jag får i alla fall tacka er desinformatörer för att era frekventa postningar i tråden gör att fler och fler får upp ögonen för chemtrails-besprutningen som pågår i Sverige...

Det kan jag inte ta ifrån er och det är jag väldigt tacksam för!

Tack!  Solig
    Ja det är riktigt roligt att läsa desinformationen du lägger in. För det är just det du gör.  Så du har rätt du öser denna tråden med desinformatiopn. För tittar man på posthistoriken så är du den mest frekventa postaren. Så du borde berömma dig själv över att du är  som är ohotad  på första plats när det kommer till att sprida desinformation.

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-23 03:25:57 följande:
    .

.

KÄNNER DU DIG TRÄFFAD? :D:D:D
    Nä inte alls.
    Bara för att du stter och gapar och skriker ut frågan? 
  • EnAnonumius

Extra!!!     Extra!!!      Extra!!!      Extra!!!      Extra!!!       Extra!!!   

Det är ju knappast kondensstrimmor som är hotet från flygplan egentligen.

Ett solid bevis på att det verkliga hotet från flygplanen, är att de varje år riskera att flyga på Santa Claus. 
    Och ett år hände det ju det piloter fruktade världen över. En av piloterna hade en väldig otur och med Santa Claus. Han sa att det var någon skymdsikt. Santa svarde med att Rudolf inte kunde jobba den julen då han var sjuk och därför inte kunde lysa upp..
    Notera att det finns räddningspersonal, på plats efter landningen och försöker läsa problemet med att få loss Santa Claus, och mannen till höger, i brun överrock, bortom all rimlig tvivel undra hur man skall få ut alla julklappar till de väntande barnen.

P.S
    Tur att Santa Claus själv är odödlig. Men det tar nog även en stund för honom att återhämta sig efter denna tragiska olycka.

Viktigt att notera denna fakta, som är absolut sann.
    Den som förnekar det är bara en lögnare. 

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-26 00:29:36 följande:
    Du vet hur kondens bildas?

Förklara då för oss med dina egna ord, tack, utan att stödja ditt påstående på desinformationssidor eller annat foliehattande, tack!

Sedan är jag lite nyfiken på hur du har fått för dig att moderna flygmotorer skulle kunna avge kondens?

Väntar med spänning på dina "svar"...
    Det är jävligt märkligt att du vägra att svar på frågor med egna ord.
    Men du sitter och kräver att andra skall svara på frågor.

Men men men ditt pantade resonemang så skulle det knappast bli kondens av utandningsluften heller vid minusgrader.
  • EnAnonumius

I skrivandet stund , eller strax innan, så drog jag fram att Iarwain, har ställt samma fråga till Gudasänd, 32 gånger. D.v.s Frågan om "Hur kondens uppstår"

#590, #814, #842, #1056, #1070, #1433, #1445, #1466, #1541, #1673,

#1685, #1691, #1695, #1703, #1718, #1738, #1741, #1756, #1761, #1765

#1768, #1771, #1824, #1903, #1909, #1916, #1919, #1927, #1940, #1967

#2233, #2236

Här är alla inläggsnumren också.

Något som är ganska roligt och kult sammanträffande är att Iarwain en av dessa 32ggr, fick det på inlägg #1903.
    Skall man då beakta och ta siffran1903 så är det även ett vitigt årtal att ha i minnet som rör trafiksäkerhet, och samtidigt har samröre med just kondens.
    Regn som alla vet är en from av kondens i större skala.
    1903 så uppfann Mary Anderson en liten behändig sak som skyfflar på kondensvatten på bilrutorna så det skall underlätta sikten.
    Men även i dag så finns det en rad andra fordon , som tåg, lastbilar etc etc som har vindrutetorkare. Dock innom flygetr så har det försvunnit mer och mer och är väl bort på så gott som alla flygplan utom veteranflygplanen.

Så kommer det avsevärt i särklass den viktigaste frågan i denna tråden.
    Kommer Gudasänd någonsin svara med egna ord om hur kondens uppstår?
    Eller skall han försöka tramsa bort det med med en massa ovidkommande svar som han har brukar?

• EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-26 15:35:10 följande:
    Gudasänd försöker ge svar med att sitta och använda fysikt våld i stället för argumentation. Typiskt Svar från gudasänd att bevisa att han är beredd på att misshandla folk och det bevisar han med sina boxsmilisar.
    Varför skall jag svara på ditt inlägg när du bevisar att du är berädd att använda dig av fysik våld i stället för att argumentera på ett vettigt sätt? Du blir aldrig trovärdigare, och kommer aldrig att bli trovärdigare bara för att du bevisar att du hellre vill misshandla, än att argumentera på ett vuxet sakligt sätt.

Sedan så var det aldrig frågan om vi andra i tråden inte vet hur kondens uppstår. Din jävla misshandlare. Ja du är en misshandlare och det bevisar du övertydligt med dina boxsmilisar.

Frågan var ställd till DIG och att DU skulle redogöra med DINA egna ord hur kondens uppstår.

Återigen så bevisar du tydligt att du vägra att svara på frågan.

Men du klara av att sitta och gapa och skrika, ja jag skrev gapa och skrika det gör du titt som tätt när du sitter och skriver med versalskrift och i bland fetstilar.. Att du gapar och skriker gör dig heller inte mer lyssningsvärd.

Seså när skall du sitta och svara på frågan som Iarwai­n  har ställt till dig upprepat?

Varför sitter du och kommer med en direkt lögn om att andra inte skulle veta hur kondens uppstår, bara för att vi vet att det är kondenstrimor på videorna du spammar sönder tråden med och du envist försöker med gapande, skrikande och misshandel för att kräva att folk skall hålla med dig?

Seså svar nu på Iarwai­n fråga med dina egna ord.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!