Gudasänd skrev 2014-09-16 15:25:50 följande:
Du gjorde ju bort dig själv i min borttagna Geocentrism-tråd, när du erkände att du var moderator på (yttrandefrihetsbekämpande) Flashback!
Efter att ni släppte in mig igen efter den föregående ½-års avstängningen, så straffade ni mig återigen med en ½-årsavstängning i juli, och detta endast efter 1 (fullständigt regelvidrig) varning, och ½-års avstängningen kom efter att jag hade meddelat huvud-admin om ert regelvidriga handlande mot mig...
Varför påstår ni er stå för yttrandefrihet, när ni inte gör det, åtminstone vad gäller den heliga Geocentrismen?
Det var 4 stycken moderatorer inblandad i din tråd på geocentrismen. Så jag har 4 olika monterdekoration på Flashback? Det var fan inte dåligt.
Vem som helst kan läsa din fjantiga ologiska, icke vetenskapliga tramstråd om Geocentirmen på Flashback och se du har helt jävla fel om att det är bara "en" moderatpr inblandad.
Men det skiter du i, du har behovet av att sitta och ha en våt r*nk fantasi, om att jag skulle vara en Flashback moderator, det är ju tydligt och överbevisat från ditt håll. För det är ju tydligt uppenbart att hanses 144 harekrichna mantran, som han måste göra dagligen, inte ger honom (sexuell) tillfredsställes i livet och måste då konspirera för att bearbeta sina sexuella frustrationer.
Blir man automatiskt moderator på flashback för att man:
1 Lärt sig reglerna på Flashback och är medveten om jag accepterade reglerna när man skaffade sig ett flashback konto, och vet att ingen står över dessa regler....
2 Har fårgat moderatoorer om man undrat något om reglerna och vet hur man överklagar på Flashback?
3 Vet med sig att moderaterna struntar i vem som innerhar ett nick och särbehandlar ingen, när de modererar?
Men så har man Gudatrams:
1 Inte ens Gudatramset står över dessa regler, vilket Gudatramset själv bevisligen anser.
2 Vilket Gudatramset inte har brytt sig om att ta reda på trots att ha (som alla andra) n blivit upplyst om att läsa regler och annan information på Flashback innan man skaffar kontot, och har förbindigt sig i att göradetta i samband man skaffat kontot)
3 Men Gudatrams vill ju bli särbehandla och anser att han skall få lov att bryta regler på vilket sätt det passar honom utan att få konsekvens av det, och då sitta och böla på Familjeliv och på
Moderatorer på Flashback är så jäkla oförskämda att de inte ens bryr sig om att det är deras kollegor de i bland gör, tillsägelse för trams och OT och andra regelbrott, och att även moderatorer kan bli avstängda. avstängningar och annat på.
Vad är nästa steg från Gudatrams när hans våta r*nk fantasi inte funkar längre, där han försöker med alla tillåtna medel anklaga mig för att vara moderator på Flashback?
Skall jag då bli anklagad för att vara admin eller rent av grundaren till Flashback som hans nästa och nästa konspirationsteori som våt r*nk fantasi?
Kom i håg Gudasänd.
Jag är inte en "minigud" jag ÄR den riktiga och enda Guden, och du kommer alltid att ha fel mot mig och fel i dina teorier. Jag var den som tryckte på knappen som gav upphovet till BigBang, INTE som du ljuger ihop om att BigBang skulle hantera "uppkomsten" av universum också, och ville inte ha jorden i centrum.