Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

EnAnonumius skrev 2014-12-20 16:24:19 följande:
    Har du insruerat planen som skall flyga över Gudasänds hus att de även tankar på med några ton av C16H13ClN2O också? Flört
    Siffrona skall vara "nedsänkta"  i den kemiska formeln.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    EnAnonumius skrev 2014-12-20 16:24:19 följande:
    Har du insruerat *planen som skall flyga över Gudasänds hus att de även tankar på med några ton av C16H13ClN2O också? Flört
    *Planen= piloterna som flyger planen,
  • EnAnonumius
    ulfsas skrev 2014-12-20 16:33:52 följande:
    Skall be dem blanda in extra Valium i en kembomb över Gudasänds hus. Dyrt men välbehövligt.
    Hälsa piloterna och tacka.. Skål
  • EnAnonumius
    Aikido skrev 2014-12-20 16:30:16 följande:
    Valium?
    Japp han behöver en rejäl dos. Flört

Han behöver lugna ned sig en smula så hans konspirationsteorier inte blir utsatta för mer icke logik än vad det redan är.

Så kanske solen kan komma tillbaka och göra sitt jobb och bli värmande igen.. Flört
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-21 06:50:08 följande:
    .
    Välkomment tillbaka till tråden, EnAnonumius, efter att ha rymt tråden efter den stora förnedringen du genomled senast...
    Vilken förnedring är det du svamlar om? Jaha du sitter och inbillar dig att det var så, ja ja då förstår jag ditt utlåtande med tanke på att DU vill att det skall var så. Synd bara att det inte stämmer med verkligheten. Att du sitter och tjatar om det kommer aldrig att göra det till sanning.

Resten av ditt inlägg tänker jag inte bemöda att svara då den är kryddad med en massa barsnliga omogn box-smilisar, och så har du börjat och gapa och skrika igen.
    Du en enda du bevisar är att du inte är intresserad av att diskutera. vuxet och vettigt.
    Man lyssnar inte mer på dig bara för att du gapar och skriker och bevisar att du är beredd på att sitta och slåss med nävarna (dina löjliga box-smilisar) i stället för att argumentera. 

Om du har något att bevisa med så har du sänkt det själv med din gapighet och din "slås med nävarna" i stället för att argumentera.

Så vad vad det du ville?  Bevisa att du är duktig på att slåss och gapa?
  • EnAnonumius
    lifebringr skrev 2014-12-21 11:35:51 följande:

Du är inte intresserad av sk Chemtrails. Inte det minsta! 

Du är intresserad av konspirationsteorier. 

Det är stor skillnad. :)

Du glömde att han även är intresserad av att gapa, skrika och slåss med, och att  ljuga om sina motståndare  om de inte delar hans konspiration-intresse.

• EnAnonumius
    Joce82 skrev 2014-12-21 14:42:22 följande:

Någon som är förvånad

Nää...

Man kanske (men bara kanske) skulle kunna orka bli förvånad om TS valde att visa en mogen debattstil i stället för sin nuvarande fjortis-debattstilen.Flört
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-21 18:02:38 följande:
    .
    Det var EnAnonumius jag diskuterade Stratocumulus och Chemtrailmoln med!
    .
    HUR KOMMER DET SIG ATT DU SÄGER "JAG" NÄR DET VAR ENANONUMIUS JAG DISKUTERADE DETTA MED?

SVARA!
    .

.
    Detta är ett öppet diskussionsforum och Vem som helst har rätten att svara på vilket inlägg man vill, det här inte hit om du citera en specifik användare eller inte.

Kan du inte hantera detta utan vill ha "privat samtal". Så skall du välja en annan väg än en öppet diskussionstråd på ett forum som är öppen för alla som är registrerade i att deltaga i och där de kan citera vem de vill och diskutera.

Att du inte bemöter Joce82 i vad han verkligen skriver är ett tvärsäkert bevis på att du inte kunde bemöta honom och hans innehåll i inlägget.

Även om du citera en specifik användare så kan denna välja bort att svara dig.

Jag väljer oftast att vägra svara dig när du sitter och "gapar och skriker" ( skriver med versalt och/eller fetstilt text)  och använder dig av box-smoilisar som är ett tvärsäkert bevis att du vill hellre slåss med nävarna och bevisar att du är beredd att slåss med nävarna i stället för att argumentera,  i stället för att föra en dialog.
    Då brukar jag också säga det till dig inläggen att du är knappast värd att lyssna på när du börjar bete dig på det sättet och det bara minskar din trovärdighet som seriös debattör, och är ett tvärsäkert bevisa att du vill hellre slåss med nävarna än att diskutera.
    D.v.s Ett klassiskt fjortis-beteende när du drar i gång på det sättet.

Men då jag hade bett dig två gånger att inte Inboxa mig, och du valde direkt att ignorera detta och PM:a mig ändå, så var jag tvungen att blockera dig. Så tyvärr så kan du inte ha privat konversation med mig och det finns innan krav på att jag måste svara dig när du börjar använda dig av ett fjortis-beteende (slåss, gapa och skrika) när du citerat mig för att svara. 

Sedan så är det märkligt att du sitter och gapar och skriker åt folk att de skall svara. Medan du själv ger fan i att svara vissa inlägg och sedan sitter och skyller i från dig på att du inte kan vara online 24/7 som "alla andra användare".

Du anammar inte bara ett fjortis-beteende ganska så ofta när du blir ifrågasatt, du sitter och anser att det skall vara två olika regler med mellan dig och övriga deltagare.

• EnAnonumius
    Joce82 skrev 2014-12-21 18:13:32 följande:
    Jag säger "jag" för att jag svarar dig!

Hur skall jag annars skriva?

Att du skrivit till någon specifik person tar inte bort citatmöjligheten för alla andra!
    Korrekt..
    Och du har även rätten att svara vem du vill. också. Även om inlägget är riktad till en "specifik" person.

Men vissa kanske har svårt att förstå att på ett öppet diskussionsforum så kan man inte kräva dialoger. Flört 
  • EnAnonumius
    Gudasänd skrev 2014-12-22 04:06:06 följande:
    .
    SLUTA TROLLA !!!
    .
    Joce82 påstod att HAN hade diskuterat med mig dessa moln, när det var DU, vilket ju är mycket skumt...
    .

Till dig och alla andra som följer Chemtrailsbesprutningen, en ny mycket intressant video!
    .
    Vetenskapsmän i paneldiskussion kring den akuta situation vi befinner oss i världen pga den massiva chemtrailsbesprutningen vi utsätts för:
    .

.

Vad har desinformatörerna att säga om detta? Cool
    Nej.. Han ljuger INTE...  Och jag trollar knappast bara för att jag i ifrågasätter dig och inte ger dig rätt bara för att du vill ha rätt.

Att du sitter och direkt upprepar felaktigheter gör det knappast till sanning..

Att du sedan är så lat att du inte orkar bläddra bakåt i historiken är aldrig andras problem. Det ger dig ingen rätt att sitta och anklaga folk för att ljuga bara för att du vägrar att ta reda på fakta först innan du anklagar folk.

Här är en lista över Joc82's inlägg.  Bevis på att han diskuterat detta med dig förut. Så det är ingen idé att du sitter på felaktiuga grunder och anklagar mig eller någon annan för att ljuga och gapa och skrika att folk är troll bara för att du är så otrolig lat att du inte orkar bläddra i enskildas användares posthistorik.

http://www.familjeliv.se/forum/thread/73660400-hett-chemtrails-granskas-av-amerikansk-domstol-just-nu/1/nick/74559830#

Dock är det uppenbart att du orkar lägga tid på att leta fram dåliga youtube klipp..I stället föär att kola upp fakta om andra användare vad de skriver .. Nej nej mycket bättre att sitta och anklaga folk för att ljuga i stället. Det är du inte för lat till heller.  

Så nej. Det finns ingen lögn, den existera bara i din konspirationsteori fantasivärld. 
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!