Gudasänd skrev 2014-12-21 18:02:38 följande:
.
Det var EnAnonumius jag diskuterade Stratocumulus och Chemtrailmoln med!
.
HUR KOMMER DET SIG ATT DU SÄGER "JAG" NÄR DET VAR ENANONUMIUS JAG DISKUTERADE DETTA MED?
SVARA!
.
.
Detta är ett öppet diskussionsforum och Vem som helst har rätten att svara på vilket inlägg man vill, det här inte hit om du citera en specifik användare eller inte.
Kan du inte hantera detta utan vill ha "privat samtal". Så skall du välja en annan väg än en öppet diskussionstråd på ett forum som är öppen för alla som är registrerade i att deltaga i och där de kan citera vem de vill och diskutera.
Att du inte bemöter Joce82 i vad han verkligen skriver är ett tvärsäkert bevis på att du inte kunde bemöta honom och hans innehåll i inlägget.
Även om du citera en specifik användare så kan denna välja bort att svara dig.
Jag väljer oftast att vägra svara dig när du sitter och "gapar och skriker" ( skriver med versalt och/eller fetstilt text) och använder dig av box-smoilisar som är ett tvärsäkert bevis att du vill hellre slåss med nävarna och bevisar att du är beredd att slåss med nävarna i stället för att argumentera, i stället för att föra en dialog.
Då brukar jag också säga det till dig inläggen att du är knappast värd att lyssna på när du börjar bete dig på det sättet och det bara minskar din trovärdighet som seriös debattör, och är ett tvärsäkert bevisa att du vill hellre slåss med nävarna än att diskutera.
D.v.s Ett klassiskt fjortis-beteende när du drar i gång på det sättet.
Men då jag hade bett dig två gånger att inte Inboxa mig, och du valde direkt att ignorera detta och PM:a mig ändå, så var jag tvungen att blockera dig. Så tyvärr så kan du inte ha privat konversation med mig och det finns innan krav på att jag måste svara dig när du börjar använda dig av ett fjortis-beteende (slåss, gapa och skrika) när du citerat mig för att svara.
Sedan så är det märkligt att du sitter och gapar och skriker åt folk att de skall svara. Medan du själv ger fan i att svara vissa inlägg och sedan sitter och skyller i från dig på att du inte kan vara online 24/7 som "alla andra användare".
Du anammar inte bara ett fjortis-beteende ganska så ofta när du blir ifrågasatt, du sitter och anser att det skall vara två olika regler med mellan dig och övriga deltagare.