Gudasänd skrev 2015-01-28 00:41:46 följande:
"Häromveckan flög jag från Landvetter till södra europa och såg till min glädje att jag satt vid ett chemtrailande plan. Om man tittar på bilden jag tog ser man det lilla röret på undersidan där all farlighet släpps ut. Man kan faktiskt se röken om man tittar noga.
Hade inte den här tråden upplyst mig om chemtrailande hade jag trott att det rörde sig om ett vanligt utsläpp för avgaser. Nu vet jag bättre.
Ni kan således börja bevaka Brussel Airlines avgångar från Landvetter, de chemtrailar som f*n.
På vägen hem formationsflög vi över tyskland och jag såg flera plan som chemtrailade runt Frankfurt. Förr hade jag trott att planen jag såg var väldigt långt borta, säkerhetsavstånd och så, men nu upplevde jag att det faktiskt rörde sig om små miniatyrkopior av passagerarplan som egentligen låg väldigt nära oss.
Så det var naturligtvis så det var."
KÄNNS ÄVEN DETTA IGEN?
Nej det känns inte alls igen då jag aldrig har skrivit de orden.
Så nu är det dags (igen) att använda dig av direkta lögner i stället för att få tyst på mig?
För det första, folk som läser ser direkt att det knappast är jag. För det är knappast så jag skriver överhuvudtaget då det inte är min "debatt stil", i den texten.
För det andra, bara för att jag bor nära Landvetter så betyder det knappast att jag skulle ha pengar för att kunna göra utrikes flygningar.
Så att sitta och ta för givet att det skulle vara jag bara för att jag bor nära Landvetter är ju bara löjligt.
Sedan för det tredje så vet jag att chemitraisl
inte existeras då du har aldrig lyckats bevisa deras existens för mig.
Och du kommer aldrig kunna bevisa deras existens för mig heller, även om du försöker tillskriva mig andra människors texter.
Är du så desperat nu att du måste ta till direkta direkta lögner om dina motståndare för att få tyst på mig nu eller?
Vad skall krävas att du skall sluta och hålla på med dina trakasserier av mig?
Det spelar ingen roll hur mycket du trakaserar mig och att du väljer att ljuga om mig, jag kommer ändå fortsätta att veta att chemitraiils
inte existera.
Du har suttit och stalkat mig ganska ofta med att sitta och anklaga mig för att vara någon moderator på Flashback fast du saknar bevisunderlag.
Och jag tänker aldrig ta åt mig äran för någon annans jobb.
Nu sitter du och klistra in ett inlägg från något forum på nätet, och försöker hävda att det är jag som har skrivit de orden.
Det du sitter och sysslar med är faktiskt
förtal och det är straffbart enligt lagen, att göra sådan sak, även om det sker via internet.
Så vad skall krävas för att du skall lägga ned? En polisanmälan för förtal? Du kan knappast sitta och tro att du är skyddad bara för att du sitter och idkar förtal via internet.
Så nej de orden känns inte alls igen.