HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Gudasänd skrev 2014-12-21 06:21:45 följande:
.Jag får ha vilka övertygelser jag vill kring detta för dig känsliga ämne!
Hur förklarar du faktumet att efter att "Nerfherder" skrev att han ska sluta skriva i denna tråd (Aikido och Nerfeherder), att "EnAnonumius" plötsligt nu dyker upp som gubben i lådan efter att ha hållit sig borta härifrån i närmare 3 månader, efter att ha fått sin skarpa reprimand av Flashback-ledningen?
.
Därför som jag personligen aldrig någonsin haft fler än ett konto någonstans, eftersom jag för det första är emot trollande (som många uppenbarligen håller på med här) och för det andra skulle ha svårt att hålla reda på alla multikonton, att komma ihåg vad alla ens personligheter sagt och inte sagt...
.
Vad tyckte du om den?
Du vet inte vad troll är. Det blir man kallad av dig om man inte håller med dig i allt du skriver.
Tror inte du skulle ha några problem att bolla runt med flera konton. Du ljuger ju bara, pratat om annat eller vägrar svara när du blir konfronterad med motsägelser/felaktigheter i det du postat.
Jag tittade/lyssnade på klippet i 3 minuter sedan stängde jag det. Ännu ett "de ser konstiga ut", "de stannar kvar längre", "man kan se med blotta ögat bla. bla", "jada jada jada".
Påstående och antagande av "experter" utan substans.
Gissar att du själv inte tittat på det heller utan bara läst rubriken. Som vanligt.
Denna förklaring bestod i att en SMHI- anställd , helt kort och utan minsta följdfråga från någon av reportrarna, förklarade dom som tunna moln som dock släpper igenom solen. En stund senare så började himlen sprayas med en hel del slöjmoln som följd.
En ren indoktrinering alltså.
Detta visar ju även att SMHI inte är någon neutral aktör i sammanhanget, för att kunna veta att slöjmoln ska bildas måste dom ju ha info om att plan ska upp och spraya himlen.
Från kommentarsfältet:
newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forkl.../
.
De sprutar så intensivt och frekvent nu, att SMHI kanske har gett upp?