Okej, men har du någon förklaring till varför ni i dagarna har RADERAT min Geocentrism-tråd från Flashbacks-forum (som du tidigare råkat erkänna att du modererar i och där du behandlat mig illa), en tråd som hade den överlägset längsta trådstarten i Flashbacks historia, och som enligt Flashback-ledningen skulle få vara den enda tråden på hela deras forum där man överhuvudtaget fick skriva något om Geocentrismen (samtidigt som de konstigt nog tillåter över 1 000 Hasch-trådar och 100-tals Reinfeldt-trådar), nu har alltså dessa yttrandefrihetsbekämpare RADERAT MIN UNIKA GEOCENTRISM-TRÅD !!!
(Där jag med 108 vetenskapliga argument gav stöd för Geocentrismen!)
förklara er i denna tråd, som just handlar om den heliga Geocentrismen:
Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer... Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar...
Jag är väl bara trögfattad men var är bevisen?
Påståenden finns det en del i klippet men bevis?
Visa mig någonting trovärdigt som en insamling och analys av själva molnen efter utsläpp.
Jag bor längst upp i ett höghus och min utsikt är himlen över halva staden där jag bor. Vissa dagar är det för djävligt. Jag brukar stå och titta på flygplanen, med min feta kikare, när de flyger fram och tillbaka på en hög höjd och sprutar i ett rutmönster, liknande det på bilden. Jag är gammal nog, och observant nog, att se skillnad på mina barndomshimlars contrails och dagens silverdisiga chemtrails.
Vad de sprutar kan man bara spekulera i. Men jag tror mer på mina egna ögon än vad jag tror på människor som skriker konspirationsteorier om allting som går utanför deras egna lilla fyrkantiga världsbild.
Det konstigaste med det hela är att flygplan besprutar atmosfären i svenskt luftrum och våra myndigheter är helt knäpptysta. Inte ett ljud från vare sig flygvapnet eller våra politiker. Inte ens SMHI har något att säga, trots att atmosfären tillhör deras arbetsområde. Det är bara tyst. Det är en talande tystnad om att det är något överstatligt sattyg. Kanske någon FN finansierad skit för att rädda klimatbluffen, så de kan införa den efterlängtade globala klimatskatten.
Chemtrails, cropcircles och annat är ju ingenting mot den obeskrivliga nyfikenhet din långa frånvaro från tråden väcker. Det om något är väl stoff till spekulationer?
.
Vad har hänt med EnAnonumius förresten? Ser att den diktatoriske moderatorn KimNeilJung av Flashback-ledningen har fortsatt förtroende att moderera konspirations-delforumet där, trots att han blivit pinsamt avslöjad här... men han kanske har blivit tillsagd av ledningen att ligga lågt här, för Flashbacks renommés skull...?
Varför är du själv frånvarande så länge då och då?
Jag bor längst upp i ett höghus och min utsikt är himlen över halva staden där jag bor. Vissa dagar är det för djävligt. Jag brukar stå och titta på flygplanen, med min feta kikare, när de flyger fram och tillbaka på en hög höjd och sprutar i ett rutmönster, liknande det på bilden. Jag är gammal nog, och observant nog, att se skillnad på mina barndomshimlars contrails och dagens silverdisiga chemtrails.
Vad de sprutar kan man bara spekulera i. Men jag tror mer på mina egna ögon än vad jag tror på människor som skriker konspirationsteorier om allting som går utanför deras egna lilla fyrkantiga världsbild.
Det konstigaste med det hela är att flygplan besprutar atmosfären i svenskt luftrum och våra myndigheter är helt knäpptysta. Inte ett ljud från vare sig flygvapnet eller våra politiker. Inte ens SMHI har något att säga, trots att atmosfären tillhör deras arbetsområde. Det är bara tyst. Det är en talande tystnad om att det är något överstatligt sattyg. Kanske någon FN finansierad skit för att rädda klimatbluffen, så de kan införa den efterlängtade globala klimatskatten.
linkis.com/newsvoice.se/categor/9tZsu