Gudasänd skrev 2015-05-17 10:29:43 följande:
.
Ja, det gör dem!
Jag var i Stockholm för några veckor sedan, under den där dagen då det chemtrailades väldigt intensivt (förutom aluminium, barium och strontium, även massa virus och skit i cocktailen), bland annat flög då 4 chemtrailplan i bredd och sprayade, vilket många hann ta bildbevis av:
.
Vet du vad som hände mig dagen efter?
Fick en fruktansvärt vidrig blödande blåsa på läppen (har aldrig nånsin tidigare haft blåsor på läppen), hjärtbesvär, och värk i hela kroppen!
Jag har fortfarande inte riktigt repat mig från denna våldsamma chemtrail-attack mot Stockholm!
Fantastiskt.
Inte för att jag förstår varför man skulle lägga pengar på att släppa ut gödsel (skit) från flygplan. Det klarar väl lantbrukarna själva med enklare och mer träffsäkra medel.
Hur är det med virus och deras förmåga att vara verksamma i olika miljöer? Om man släpper ut viruspartiklar på 10000 meters höjd, hur pass mycket "liv" är det fortfarande i dessa om/när de når marken?
Dina besvär efter hemkomsten tror jag kan bero på:
Läppen - Du passade väl på att träffa något orent fruntimmer medan du var i huvudstaden alt. fick du väl stryk om du sade någonting så att någon hörde det.
Hjärtbesvär - Inget konstigt om man är ovan vid stockholmare. Jag får själv hjärtklappning vid blotta tanken vara i närheten av stockholmare en hel dag.
Värk - Du kommer väl inte ut så mycket så har du rest med buss, tåg eller bil (flugit vet vi ju nästan säkert att du aldrig gjort) är det inte konstigt att du får ont i kroppen dagen efter.
För övrigt så finns det hjälp att få mot tvångstankar. Börja på vårdcentralen.