Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-19 22:58:29 följande:

.

K-strimmor en dag, och sedan inga k-strimmor nästa dag påstår den grövsta desinformatören här, och hoppas att folk går på den bluffen...

Ja? Det är väl inte så konstigt? Det finns moln en dag och inga moln en annan. Kondens.....
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-20 00:23:44 följande:

.

EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA !!!

.

Just nu pågår den 6:e James Bond-filmen i ordningen (Diamantfeber, 1971), och även denna gång massor av utomhusscener, med mycket vyer av himlen, och även vad gäller denna film; ICKE EN ENDASTE STRIMMA FRÅN FLYGPLAN PÅ HIMLEN !!!

.

Skulle vilja höra hur desinformatörerna här tacklar detta faktum, icke ett endaste contrail eller chemtrail...

Gudasänd skrev 2014-11-20 00:49:47 följande:

.

Filmen håller på 45 minuter till, till klockan 01.30, på TV4!

.

Imorgon blir det "Leva och låta dö" från 1973, häng med mig även då och spana efter strimmor från flygplan på himlen (massor av utomhusscener).

.

Kommer vi inte se en endaste flygplansstrimma imorgon heller, efter den 7:e filmen, så kan vi nog börja fastställa, att flygplan vare sig lämnar contrails eller chemtrails efter sig, allra minst dessa ihållande chemtrails som har blivit legio efter att man började chemtraila oss systematiskt 1997...

.

Ska bara lägga till att även alla moln vi ser i Bond-filmerna är fullt naturliga, vackra vita fluffiga moln (som de var förr i tiden innan vi chemtrailades), inte et.t chemtrailmoln så långt ögat når...

Haha haha. (slår näven i bordet) hahahahahahah.

Du kan inte på alvar ta något ifrån en FILM som bevis för något.

Det finns inga trädgårdstomtar i James Bond filmerna. Därför är trädgårdstomtar en myt....
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-20 14:41:51 följande:

.

Du tror alltså också (som ulfsas) att det är rök från ett liten propellerplan som skriver denna text?

.

.

Ja.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-20 14:47:30 följande:

.

Säger inte det dig något, att alla filmer, pre-1997, saknar våra dagars skumma strimmor och streck på himlen?

.

Har du sett alla filmer pre-1997?

Och nej, det säger inget. Det är film! Fiction. På låtsas.

Sedan var det ju du som yta om Bond filmerna. Diamonds are Forever har contrails. :p 1971
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-20 15:06:04 följande:

.

Om det är frågan om 1 propellerplan, hur förklarar du då att bokstaven S vid pass 1 minut, som består av 15 prickar, att dessa 15 prickar skulle ha skrivits av 1 propellerplan, på 3 sekunder?

.

15 prickar på 3 sekunder, menar du det?

Såg inte ens videon :p men att det det skulle inkludera några osynliga plan sätter jag mig emot. Det är skywriting.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-20 15:51:23 följande:

.

Efter intensiv chemtrailing brukar det mest bara finnas karakteristiska chemtrailmoln, flacka och odefinierbara, utan djup, inte dessa vackra naturliga fluffigavmoln vi ser här...

Men har du fortfarande inte fattat att det är contrails det handlar om. Tror inte någon påstår att dessa moln är naturliga. Utan flygplan hade contrails inte varit där.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Tittar aldrig på några av TS länkar. De kommer enbart ifrån desinformatörer ändå.

När ska Gudasänd fatta att det är precis tvärtom emot vad han tror. Det är han som är en desinformatör. Resten här kommer med riktig information.

Jag är inte speciellt insatt. Men G är helt ute och cyklar.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-20 15:55:12 följande:

.

Att flera av desinformatörerna här inte ens tittar på videorna som jag postar, utan bara kommer med sitt förprogrammerade snömos, säger ju en hel del om dem...

Oj, kasta sten i glashus much?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Vad skulle det ultimata syftet vara med chemtrails? Vem är det som gör det och varför? Vad får de ut på att göra det?

De förgiftar ju alla sina egna familjer och vänner också. Och om chemtrails nu förstör klimatet så förstör de ju åter igen för sig själva.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-20 17:33:59 följande:

.

Hur vore det om du någon gång lyssnade, så du slipper ställa samma fråga om och om igen:

.

Syftet med chemtrails, föreläsning i Massachusetts School of Law:

.

.

Okej?

Kan du inte berätta istället. Med egna ord. Gärna sakligt svar på alla frågor.

Tittar inte på Youtube länkar på mobilen. Inte värt att slösa surf på smörja.
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!