Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-10-30 08:16:50 följande:

1. Vilken flygplats?

.

2. Desinformationen kring kondensstrimmor, det är ytterst sällsynt som man kan se en k-strimma:

globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html

.

Moderna flygmotorer skapar inga som helst kondensstrimmor, varför alla strimmor vi ser på himlen är chemtrails:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=6859

.

Arlanda.

Kan du ge mig En hemsida jag faktiskt kan tro på? Och inte en som har ett uppenbart agenda.

Berätta för varför nya flygplan inte skapar k-strimmor. (egna ord och ingen länk)
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-31 00:41:08 följande:

Du tror bara på bluffsidor!

Vad är det vi har sagt om att kasta sten i glashus?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-10-31 00:41:08 följande:

Arlanda ärden största!

Du tror bara på bluffsidor!

Antar att du inte svarar på min fråga för att du inte vet . tar den igen så att du inte missar.

Berätta för mig varför nya flygplan inte skapar k-strimmor? (egna ord och ingen länk)
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-02 16:51:46 följande:

Tänk om du bara är en desinformationsagent (precis som på Flashbacks konspirationsforum), som enbart hänger här 24/7 för att se till att det svenska folket inte ska få reda på sanningen om Chemtrails...

Världens lättaste jobb när en har dig som propagerar för det. Ingen tror ju på det du säger. Och desto mer du skriver desto mer skrattar folket. Så det enda som dessa såkallade desinformatörer behöver göra är att få dig att behandla ämnet.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-03 13:12:25 följande:

Källkritik, tack!

Säger han och postar en Youtube video och en beforeitsnews.com

Svårt att hålla sig för skratt.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-03 13:19:16 följande:

.

ta till dig något av all den information du får, istället för att blunda och försöka och förneka allt du får dig till livs här.

Lev som du lär.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Skrattretande anekdoter ifrån folk som inte vet bättre. "åh, linjer på himlen. Det måste vara chemtrails" nej, det måste det inte.

"Not news. Here in Spain it's extremely random. Some days, and most days, there isn't a streak in the sky. Then, all of a sudden, the sky is criss-crossed."

Perfekt exempel på när luftfuktigheten ändras och de bildas många k strimmor där det inte tidigare var några.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Är fortfarande otroligt nyfiken på varför dessa piloter skulle speja något som skadar dem själva och sina familjer och vänner. Varför skulle någon göra det för?

Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!