Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-17 19:01:33 följande:

Från kommentarerna till Nevada-videon:

.

"Not news. Here in Spain it's extremely random. Some days, and most days, there isn't a streak in the sky. Then, all of a sudden, the sky is criss-crossed."

.

En av de rabiata förnekarna här, försökte tricksa med att anledningen till att dessa chemtrailplan plötsligt slår till med en hel armada av plan, skulle bero på att det är lite fuktigare i luften, är ju så löjeväckande så det inte är sant...

.

Enligt förnekarna ska det ju alltid komma ut contrails, om inte långa persistent, så åtminstone den korta varianten, men här säger ju kommentatorn att det går perioder utan en endaste strimma efter planen...over and out!

.

Eller så kan det bero på att det är massor av plan uppe i luften. Du ser bara inte spår ifrån dem om inte luftfuktigheten är rätt.

Aldrig påstått att planen alltid har contrails.

De uppstår vid rätt klimat. Som kan komma och gå.

"I live in NYC, they do this like every 2 weeks."

.

Chemtrail-attackerna kommer mycket uppenbart i vågor, väldigt planerade!

.

"I see these all the time in Northern Nevada. Noticed now they do more on cloudy days as if we won't notice them as much or is it because they are hoping it will rain down on us faster. Amazing isn't it that its only over populated areas!"

.

Det finns uppenbart en tydlig systematik och struktur bakom chemtrail-attackerna, vilket förnekarna blundar för...

.

Så de försöker att vara hemliga men de sprejar med förutsägbara mönster och tider?

"Noticed now they do more on cloudy days" Men va lägligt att de kommer när det redan finns massor av kondens på himlen! Dvs moln.

"I moved back to Peru.. and now I see my skies clear.. hated waking up every morning and seeing the skies full of chemtrails. "

Det här skulle jag vilja ha en förklaring på av förnekarna, hur kommer det sig att i länder där Chemtrail-attackerna INTE pågår, att man aldrig där ser de karakteristiska långa kvardröjande strimmorna?

Hmm...

.

Hur kommer det sig att Serbien som enda land kring EU-området besparas Chemtrails?

.

Ja, för att de ryter ifrån! 

Hur vet du att det inte förekommer där? De kanske gör det i hemlighet precis som du tror att de gör överallt annars.

Dessutom kommer jag ihåg contralis ifrån när jag var i Peru.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Ulfsas.

Tackar för att du är med och delar din information och erfarenheter med oss. Skönt att se någon som vet vad den talar om.

Själv är jag inte jätteinsatt men en kan ju hitta stora fel i hur Gudasänd tänker ändå.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-19 03:13:16 följande:

.

Vill bara rekommendera för er alla, ifall ni verkligen vill ha bevis för att chemtrailandet inte var satt i system under 60-, 70-, 80-, och första halvan av 90-talet (bara sporadiskt experimenterande), genom att kolla på James Bond-filmerna som går på 4:an nu!

.

Jag har sett alla de första sex avsnitten, den senaste "I hennes majestäts hemliga tjänst" ikväll, med massor av utomhus-scener där man ser himmelen, och hitintills

.

ICKE EN ENDASTE FLYGPLANS-STRIMMA, ALLRA MINST CHEMTRAILS !!!

.

.

Imorgon och övermorgon klockan 23 går granskningen vidare, med filmerna "Diamantfeber" och "Leva och låta dö".

.

Det här kommer bli väldigt pinsamt för trollen och desinformatörerna...

Eller så vill en inte ha contralis i filer för att det gör det oenhetligt mellan tagningar. Så en filmar där de inte finns. Annars flyttar ju sig strimman mellan tagningar. Döh!
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-19 05:13:20 följande:

.

Hur förklarar våra desinformatörer följande bild, där man ser 6 strimmor, från ett plan med bara 4 motorer:

Dessutom, om det ska vara kondensstrimmor, så måste det finnas ett gap från källan, innan vattenångan kan förvandlas till iskristaller...

Enkelt. Det är inte bara motorerna som skapar kondens. Det kan även skapas av turbulensen som skapas vid vingspetsen. Men ulfsas kan rätta mig på detta.

Måste och måste. Kan väl lika gärna vara vattenångan som syns som sedan blir iskristaller.

Bara för att du tror på allt som foliehattar lägger ut betyder Inte att det är sant.

Du borde granska dina egna uppgifter. En bild, ett Youtube klipp är inte bevis. Speciellt inte när det som vanligt bara är spekulationer de kommer med.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-19 08:07:42 följande:

.

Moln flyttar sig också mellan tagningar!

.

För övrigt är även molnen i filmerna är helt naturliga, till skillnad från de artificiella molnen som är chemtrailgenererade, som är flacka och saknar djupdimension. De är slingrande och odefinierbara, ofta som ett disigt spindelnät.

Är du utbildad meteorolog? Hur vet du att sådana moln inte kan uppstå naturligt? Det finns ju otroligt många olika molnsorter. Vissa har nyligen blivit dokumenterade.

Att moln flyttar på sig syns inte lika mycket som att en kondens strimma flyttar på sig. Moln vs strimma.

Att det inte finns några contralis i filmer är absolut inget bevis för något.

Det är som att säga att bara för att något inte finns på film så finns det inte i verkligheten. Men det är ju den nivån du resonerar på. Som en 5 åring.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-19 08:17:39 följande:

.

Inget av de 4 motorerna skapar kondens, däremot kommer det ut skit från 6 av spraymunstyckena på vingarna, typ detta:

.

www.facebook.com/video.php

.

Hmm...      

.

Vattenånga som syns?

.

Varför skulle de spruta ut vattenånga från spraymunstyckena?

Hur vet du att ingen av motorerna skapar kondens? Vad bygger du det på?

Hur vet du att det är just sprejmunstycken?

Kan det inte lika gärna vara baksidan av motorn?

Vattenångan kommer såklart ifrån motorn. Och hur det fungerar har vi förklarat för dig flera gånger.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-19 08:41:52 följande:

.

Att skiten kommer från spraymunstyckena ser du ju själv på bilden, 6 stycken, och dessutom 2 av dem som sitter ytterst på båda sidor, alltså inte från motorerna! 

.

Moderna flygmotorer skapar inga som helst k-strimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:

.

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=10445

.

.

Eftersom som du inte svarade på en enda fråga så tar jag det igen.
    kivirush skrev 2014-11-19 08:24:43 följande:

Hur vet du att ingen av motorerna skapar kondens? Vad bygger du det på?

Hur vet du att det är just sprejmunstycken?

Kan det inte lika gärna vara baksidan av motorn?

Vattenångan kommer såklart ifrån motorn. Och hur det fungerar har vi förklarat för dig flera gånger.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

.

Att skiten kommer från spraymunstyckena ser du ju själv på bilden, 6 stycken, och dessutom 2 av dem som sitter ytterst på båda sidor, alltså inte från motorerna! 

Hur vet du att det är sprejmunstycken Och inte baksidan av motorer? Bara för att du tycker att det ser ut som det på en bild betyder inte att det är det. (precis som Med tunnorna)

Kondens kan komma ifrån vingspetrsarna med.

.

Moderna flygmotorer skapar inga som helst k-strimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:

Vad har du för belägg för att moderna motorer inte skapar k-strimmor?

Förutom din foilehatt sida som du verkar ha full tilltro till.

Varför litar du blint på allt som står där för? Hur vet du att det är sant?

Hur gör moderna motorer för att inte skapa k-strimmor? De släpper ju fortfarande ut vattenångan.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2014-11-19 22:58:44 följande:

Vad en av desinformatörerna här missade är ju att om filmaren inte vill ha något oenhetligt mellan tagningarna, så skulle det ju bli stört omöjligt att filma nu på 2000-talet,

Inte så svårt att redigera filmer på 2000-talet heller ;)
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!