Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-09-24 01:26:24 följande:
    Kommer med svar när jag hört nåt!

EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Chemtrail rakt över Långholmen igår mitt under regeringsförhandlingarna med det chemtrail-fientliga Mp !!!

twitter.com/ekonomism/status/5144853379475333...

Helt normal k-strimma. Du är tydligen okunnig i ämnet ''G''.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 01:34:08 följande:
    Det disiga molnet till vänster har bildats från en eller ett par chemtrail-strimmor som breddats (vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder), och innehåller aluminium, barium, strontium etc, även radioaktiva!

Men misströsta inte, det finns något som heter Orgone som kan användas som Chemtrail Busters !!!

Här ser ni Orgone upplösa ett chemtrail som ett chemtrail-plan precis sprutat ut:

" target="_blank">

Helt vanliga k-strimmor ligger ibland kvar och bildar cirrusmoln. Helt normalt att de ligget kvar i många timmar, alltså lika länge som moln nu ligger kvar.

Orgoniter är naturligtvis helt verkningslösa. Det borde t.o.m du ''G'' förstå.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 16:44:02 följande:
    Anser du då på samma sätt att Gudrun Schyman är svårt psykiskt sjuk?

Hon har på den korta tid hon haft Twitter, klagat på Chemtrails hela 7 gånger !!!

Hon nämnde exempelvis att det sprutades Chemtrails (de passade på när ½ miljon människor var ute på Stockholms gator) under Pride-festivalen i Stockholm den 2 augusti...  ><br /><strong><br />Är hon också därmed <span style=psykiskt sjuk enligt dig?  
    twitter.com/Gudrunskyrman

Ett fejkat konto. Gudrun har en annan Twitteradress. Alltså inte hon som Twittrat om chemtrails. Är det kanske du ''G''?
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:26:17 följande:
    .
    För er som händelsevis fortfarande inte vet skillnaden mellan chemtrails och ordinära kondensstrimmor:

" target="_blank">

Haha. Löjligt. Planen ligger på helt olika höjder. 
    Man märker desperationen hos de chemstroende.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 17:56:04 följande:
    Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer...

Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar...

" target="_blank">

Återigen en film med helt normala contrails. Olika många olika dagar. Normalt för mig som jobbar med flyg. Jag förstår att ''G'' är helt förundrad. Han kanske inte flyger så mycket.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-24 19:18:53 följande:
    .
    Du ser de breda hängande Chemtrail-spåren mitt framför ögonen här:

" target="_blank">

Hojta till om du behöver uppdatera dina glasögon...
    Tja, plan på olika höjder. Helt normala k-strimmor. Noll chemtrails-återigen.
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-09-25 02:05:44 följande:
    .
    Dessutom, här ser du två plan som ligger på samma höjd, när de möts (30 sek), men ändå så är det bara chemtrail-planet som avger strimmor:

" target="_blank">

Hur ska du bortförklara detta? 
    Planet från vänster ligger lägre och hitom planet från höger. Olika luft, ingen risk för krock och inga chemtrails. Som vanligt. Lätt att konstatera.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!