Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Hej. Du skulle nog ha hållit dig till religion för flyg är mitt jobb och något jag vet mycket om. Har nyss kollat in det mesta på sidan du refererade till.

Konspirationsteorier som bara är till för att lura undrande människor. Kanske även dig om du nu inte är ute efter att lura folk.

Varför dyker du in bara påtokiga teorier hela tiden?
    Vi kan gå igenom en del faktafel vid tillfälle.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-07-28 22:43:05 följande:
    Vi väntar...vi väntar på dina bortförklaringar... Cool
    OK. Kan du visa ett enda plan av alla de hundratals plan som måste vara inblandade.
    Kan du visa var på planet som man tankar på chems?
    Kan du visa var man förvarar chems under flygning?
    Kan du visa var man släpper ut chemsen från planet?

Varför skulle piloter släppa ut chems på sin egen familj?

Vad är syftet med chems?

{#emotions_dlg.djavulsk}
  • ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-07-30 19:33:44 följande:
    Varsågod:

#t=19

Solig
    Du den filmen med det landande flygplanet visar bara just en helt normal landning i fuktig luft/dimma. Jag har gjort 1000entals sådana själv. Det som ser ut som rök är bara kondens från flaps och t.o.m ovansidan av vingen. Helt normalt och det har inget att göra med några chems heller. Bättre kan du väl?
  • ulfsas
    Anghammarad skrev 2014-07-30 19:59:28 följande:
    App app app. 
    Jag gillade din kreativa bild.....bara ett aber. Jag har jobbat med FMS/CDU i 25 år så jag kan också skriva vad jag vill i scratchpad eftersom den är till för fri text. Visste du inte det eller skojade du bara? Du skämta med mig april?Skrattande
  • ulfsas

Sover du ännu Gudasänd?
    Upp o hoppa som en loppa.

Har du några svar på mina frågor då?
    Det kan väl inte vara så att du av alla har slutat att tro på chemtrails?

• ulfsas

Gudasänd: vi kan ju slå varandra i huvudet med olika saker. Du med konspirationsteorifilmer från Youtube och jag med fakta från verkligheten ;)

Det är för att undvika det som jag är ute efter något påtagligt från ett verkligt flygplan. En fast installation alltså.
    Se de tre frågor jag ställde i början. Plan har alltid ett registreringsnummer. Bra att ha för identifikation.

• ulfsas

Tror ni att Gudasänd letar bevis fortfarande? Det tror jag.
    Efter att ha producerat så svag bevisning så kan vi sova utan att oroa oss för några chemtrails iaf. Tror det finns värre.
    Isis, Hamas, Ukraina mm

• ulfsas
    dfuoih skrev 2014-08-11 15:08:20 följande:
    Han håller på kolla upp kolhydratskonspirationen. Tydligen skall Axa och Gunde Svan ligga bakom.
    Kolhydratskonspirationen går mycket längre än så. Vi från Illuminatis högsta råd har i tätt samarbete med Bildebergsgruppen, Rotchild och NSA samt Mossad i hemlighet tillsatt kolhydrater till godis och glass jorden runt för att göra människor till lydiga zombies. Vi har hittills varit mest lyckade med gruppen Hare Krishna. Mestadels zombies där numera.Cool
  • ulfsas

Har hört om en del lite liknande fall. En dam blev sjuk om/när hon såg en sk"chemtrail".
    Hon hade sytt avskärmande kläder och så tog hon på, på riktigt alltså, sin foliehatt som hon hört skulle vara bra. Då blev hon inte sjuk längre.
    En annan kille som inte gillar mig kan tilläggas då jag visat på faktafel i det han lagt ut. Fick en video om honom mig tillskickad. Där blir han intervjuad av en likasinnad. Han har fått ett chip inopererat i örat. Intervjuaren frågade om han inte kunde få det borttaget. Svar: nej. De skickar då speciella läkare som är mot honom. Han har enl egen utsago från filmen vården, psykvården, kommunen och staten samt så blir han mindcontrollad av NSA. Hans grannar är med i NSAs spel. De skrattar (åt honom) kan han höra när han lägger örat mot golvet. När han skall sova så skickar NSA ett *bzzt* till hans chip i örat så han inte jan sova. De förföljer honom var han än är. Förutom hans onda grannar så förföljs han an div bilar och folk på stan. Dessa kommunicerar sins emellan genom blickar och tutningar. (Som om det inte fanns mobiler). Han är förföljd över allt. Han hävdar starkt tesen att vi alla skall bli mindcontrollerade genom våra nya automatrapporterande elmätare.

Behöver jag säga att tråden han började ogilla mig i (för info så är jag alltid trevlig och påtalar bara fakta och inga tillmälen från min sida då) handlar om chemtrails.

Jag är enl honom och några andra en senil gubbe, en djävla idiot, ett troll, jag tillhör tydligen Illuminatis högsta nivå ögat, jag är betald agent(har bara inte sett några pengar än), NSA och något mer som jag glömt.
    Inte illa på CVt.

• ulfsas

Kan tillägga för damen i ovanstående exempel att om man släpper ut aerosoler, mycket små partiklar, ungefär som hårspray så kommer de inte att falla rakt ner.
    Om man nu skulle släppa ut chems över Stockholm så skulle dessa driva med höjdvindarna som oftast ligger på 50-150 knop, 90-270km/h. Detta skulle då innebära att man i Moskva eller Tokyo pga utspädning kanske skulle få sig en liten molekyl eller så.

Har personligen flugit ett bra tag nu. Noll chems kan tilläggas.

Undrar var Gudasänd tagit vägen?

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!