Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Ah justja. Alla som inte håller med dig är troll. Du är ensam i världen.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-11 19:18:19 följande:

.

Jag är ett troll och jag ger upp. Nu lämnar jag tråden för alltid.

.

Ser man på. Ägd för många ggr?
  • Nerfherder

Var det inte du som förut hävdade att Schweiz är medlem i nato? Och svara på mina frågor.

Hur gammal är du

har du någonsin flugit, eller varit i ärheten av ett flygplan?

• Nerfherder

Du läser uppenbarligen det jag skriver. Varför är mina 2 mycket enkla frågor omöjliga att besvara?

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-11 20:25:56 följande:
    .
    Varför svarar inte ni på min fråga kring hur det kommer sig att just Kalifornien är så extremt mycket chemtrailat? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
    Varför svarar inte du på mina frågor?

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-11 20:43:45 följande:
    1. Även om du i din okunnighet tolkar det som något annat, så är det extremt mycket kvardröjande strimmor efter flygplanen.
    .
    2. Inte bara det extremt stora antalet videoklipp av chemtrailande plan från just Kalifornien, utan även labbtester tagna, bekräftar att Kalifornien är extremt besprutat!
    .

VARFÖR CHEMTRAILAS DET SÅ MYCKET I KALIFORNIEN ???
    Varför kan du inte svara på mina frågor? Är du feg?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-11 20:49:51 följande:

.
    Om inte desinformatörerna svarar på frågan varför Kalifornien chemtrailas så mycket, så kan de glömma att jag svarar på nåt från dem...

Jag ställde min fråga lååååångt innan din. Dina ursäkter blir mer och mer patetiska, ditt oärliga, lögnaktiga, troll.
  • Nerfherder

Bara så ni vet: Gudasänd sitter och anmäler inlägg, så att det han inte gillar tas bort.

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-11 21:16:53 följande:

.
    Jag upprepar, jag kommer INTE svara på en endaste fråga från desinformatörerna, vilket inkluderar larven, tills jag fått ett svar på hur det kommer sig att Kalifornien chemtrailas så mycket !!! :boxing::boxing::boxing:

Fegis! Vi frågade först, så då svarar du först!
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!