Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

[quote=74815935][quote-nick]Gudasänd skrev 2015-02-07 15:22:40 följande:[/quote-nick].

Jag är en feg struts!

• Nerfherder

Gudasänd är verkligen inte den skarpaste kniven i lådan. Anledningen till dina sk chemtrolls inehåller kolaska är inte pga chemtrolls. Det är pga luftföroreningar som innehåller kolaska. Sen börjar hans paranoida vanföreställningar öka lavinartat, så jag misstänker att 2v frånvaro närmar sig.

• Nerfherder
    Hörru strutsen, Gudasänd, när ska du svara på mina frågor din jättefegis?

Hur gammal är du?
    Har du någonsin flugit?
    Har du någonsin ens varit i närheten av ett flygplan.

För extra skojsig läsning, kolla inlägg #632 i denna tråd där Gudasänd gör bort sig totalt. Alltså mer än vanligt, och snabbt som den orm han är försöker slingra sig ur.
  • Nerfherder

Nej precis, är det någon som borde få en varning/och eller bli avstängd så är det G. Anmäl alla offtopic inläg som offtopic så får vi hoppas att den värdelösa moderationen här vaknar.

• Nerfherder
    Joce82 skrev 2015-02-08 11:15:06 följande:
    Jag har oxå fått anklagelser i inkorgen! Om han nu verkligen tror vi är samma person? Varför då skicka till flera och inte nöja sig med en? Vi är ju samma enl honom!

Återigen gudasänd!! Svara på frågorna dom ställs dig och kom med verkliga bevis då kanske du får något slags medhåll!
    Han gjorde samma sak med mig, tills jag blockade honom. Då undrade han varför jag blockade honom och tog det som bevis för att jag var den han anklagade mig för...
  • Nerfherder

Är det 11 min som gäller nu? Förut var det 3, hur ska du ha det? Och när ska du svara på mina frågor?

• Nerfherder

Klart det är en av dina favoriter, det är 2 foliehatsteknologier som aldrig bevisats. När ska du svara på mina frågor?

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-09 09:50:49 följande:
    Foliehat, vad är det för nåt?
    Foliehatt, felstavad.

Hur gammal är du?
    Har du någonsin flugit?
    Har du någonsin varit i närheten av ett flygplan?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!