Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-12-03 19:53:31 följande:
    .
    Amerikanska regeringen medger också att man besprutat sin befolkning med chemtrails:
    .

.

:yes::yes::yes::yes::yes:

.

.

Problemet med det påståendet är att ingen från regeringen uttalar sig i dina videor. Kolla gärna innan du postar. Och sista visar tester på den egna militären. Var det något mer du ville?
  • Nerfherder

Meh01: kolla, jag svarade över 2h efter dig, det måste betyda nåt!

G: nej en meme, du har rätt jag ger upp!!! (not)

• Nerfherder
    lifebringr skrev 2014-12-04 10:27:21 följande:

Äntligen en trovärdig förklaring som tom gudasänd kan ställa sig bakom. Kan du inte göra den memen lite större?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-04 11:50:43 följande:
    .
    1. Vad pratar du om för papper, vem har ens tagit upp det?

2. Du tvärvänder nu, och anser att det pågår mind-controlling?
    Har du hört talas om ironi?
  • Nerfherder
    Spam spam spam.

1. Sluta spamma
    2. Sluta anklaga folk för att vara kumpaner och att ha multikonton.
    3. Sluta trolla och besvara folks frågor på ett vettigt sätt.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-04 12:42:32 följande:
    .
    Ok, jag försår... Skrattande
    .
    Men förklara för oss hur det kommer sig att flygpassagerarna här blev ombedda att dra ner sina rullgardiner för fönstrena?
    .

.

Hmm... Cool
    Men lägg av med att ändra citaten ditt lilla pucko, eller har du något verkligt att komma med?
  • Nerfherder
    Perplex skrev 2014-12-04 12:48:22 följande:

Va? När gjorde jag det?

Allt jag ser är vanliga kondensmoln.

Det vill vi se ett inläggsnr på, Gudasänd, för du är väl inte en lögnare som hittar på saker? Precis som du gjorde i ditt inlägg nr 632 i den här tråden!
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-04 12:55:08 följande:
    .
    Hur kommer det sig att du övervakar denna avslöjande tråd 24/7? :evilgrin39:
    .
    Hur kommer det sig att du är så otroligt skraj för att sanningen om chemtrails sprids? :evilgrin39: 
    .

Hur kan du anse att upplysning kring vår och jordens stora ödesfråga just nu, chemtrailandet, skulle vara spam? :whoco5:
    .
    Finns det ens någon viktigare miljöfråga att ta itu med idag?
    Aha nu helt plötsligt kallar du det för miljöfråga, du tar alltså in vad andra skriver! Coolt.

Har du några bevis för att jag "övervakar den 24h om dygnet"? När du själv sitter och spammar i den mittinatten?

Det är inte upplysning du håller på med, det är desinformation. Du skrämmer folk på riktigt med ditt trollande, enbart för att  du inte kan ett skit om det du skriver om.

Kom nu med bevis för att jag bevakar den 24/7.

För du sitter väl inte och ljuger ihop saker du sen inte kan bevisa???
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-04 13:12:34 följande:
    .
    Denna min avslöjande tråd kring chemtrails verkar ju uppenbarligen uppta det mesta av din vakna tid, när man följer din historik... Varför? :evilgrin39:
    .
    Sedan får du gärna också svara på hur det kommer sig att det i huvudsak är i NATO-länder som denna Chemtrail-besprutning pågår?
    .

.

Hmm...
    Varför ska jag svara på det? Du kan väl svara mig på min begäran om bevis för att jag sitter här 24/7? Du sitter ju själv här hela tiden och spammar spammar spammar. Varför får inte jag svara på din spam närsomhelst???
    Eller är du en lögnare som inte har några som helst bevis för dina påstenden? Som vanligt???
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-12-04 13:26:37 följande:

.

Intressant... en fråga till som du vägrar att svara på...

.

Hur det kommer sig att det i huvudsak är i NATO-länder som denna Chemtrail-besprutning pågår?

.

Eller menar du att din kondens har en tendens att lättare uppstå i NATO-länder?

.

Intressantast är nog att du vägrar ge bevis på att jag skulle sitta här24/7.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!