Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Undrar om vi snart kommer in i årstiden när Gudasänd kommer att anse att chemtrails har tagit fast form och kommer ner i vita små klumpar som lägger sig på marken.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Nerfherder skrev 2015-08-29 20:09:53 följande:

Tänk jag som trodde att du hade cooypasteat i vanlig ordning, men så nämner du mig i ditt inlägg!

Tack!

Tyvärr copypasteat på FL.

Sedan vill jag personligen att folk ska titta på den där länken. En snabbare realitycheck är svår att få. Så fattar alla som tvivlar (ingen här FL) att chemtrails är idiotiskt.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-08-29 23:17:15 följande:

Jag har kommit underfund med vad det beror på att modsen på Flashback har skapat de superhårda reglerna mot att avslöja trollkonton där, och det beror ju givetvis på att de själva i lönndom använder sig av en massa trollkonton, tänker specifikt på den ökände KimNeilJung, som alltså är moderator på Konspirationsforumet, men samtidigt deltar aktivt i diskussionerna som rabiat förnekare (förnekar allt), använder sig av en massa trollkonton, såsom exempelvis:

LaurentiusLucidor

KjellKritisk

ConnyKlasson

KurreKotte

SnakePlisssken

Till saken hör att fastän han blivit avslöjad som notoriskt regelbrytande moderator, så verkar inte ens Admins ha makten att kicka honom... då kan ni ju börja fundera kring vad det är för en person vi egentligen har att göra med där...

Hahaha. Paranoid +
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Nerfherder skrev 2015-09-05 13:12:05 följande:

Gör din profil osynlig, då kan han inte maila dig, inställningen finns på gamla familjeliv.

Tack!
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-09-08 19:56:34 följande:

.

EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

NU BÖRJAR DET HÄNDA SAKER !!!

Rättegång förbereds i USA mot det massiva chemtrail-sprayandet som förgiftar vår planet och allt biologiskt liv:

Kan du ge oss ett rättigångsnummer denna gång eller är det som förra gången bara lokalpolitiker som ska lyssna på foliehattar?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Och vaddå?

Gudasänd skrev 2015-09-08 19:56:34 följande:

.

NU BÖRJAR DET HÄNDA SAKER !!!

Vad hände med din TS? Heter inte den

"HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just NU !!!"

Så der var inte just nu, utan flera månader senare? För att den gången du pratar om i TS så var det lokalpolitiker som hade ett hearing.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-09-24 23:59:30 följande:

HÄR EN NY HEMSK CHEMTRAIL-VIDEO:

Som vanligt så är det bara en Foliehatt som tror att det är något annat än det är. Contrail.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Haha. Gudasänd famlar runt i mörkret fortfarande ser jag.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2016-02-16 10:25:52 följande:

.

FÖRSTA HELT CHEMTRAIL-FRIA DAGEN I SVERIGE PÅ MYCKET LÄNGE?

.

Återstår att se, men det ser onekligen lovande ut...

Varje dag är en chemtrail-fri dag. ^^ förutom i ditt huvud som alltid är lite chem-dimmig.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    FDFMGA skrev 2016-02-17 21:59:44 följande:

Har du fått tag på Charles än? Blev han glad över att få veta att han är kung numer?

Han har ändrat sig igen till den 27de. Han har redan haft fel tre gånger. Och brutit sina löften om att sluta lila många.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2016-03-01 14:55:53 följande:
    Hur gick det med din astrologiska förutsägning?
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!