HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Undrar om vi snart kommer in i årstiden när Gudasänd kommer att anse att chemtrails har tagit fast form och kommer ner i vita små klumpar som lägger sig på marken.
Undrar om vi snart kommer in i årstiden när Gudasänd kommer att anse att chemtrails har tagit fast form och kommer ner i vita små klumpar som lägger sig på marken.
Tänk jag som trodde att du hade cooypasteat i vanlig ordning, men så nämner du mig i ditt inlägg!
Tack!
Jag har kommit underfund med vad det beror på att modsen på Flashback har skapat de superhårda reglerna mot att avslöja trollkonton där, och det beror ju givetvis på att de själva i lönndom använder sig av en massa trollkonton, tänker specifikt på den ökände KimNeilJung, som alltså är moderator på Konspirationsforumet, men samtidigt deltar aktivt i diskussionerna som rabiat förnekare (förnekar allt), använder sig av en massa trollkonton, såsom exempelvis:
LaurentiusLucidor
KjellKritisk
ConnyKlasson
KurreKotte
SnakePlisssken
Till saken hör att fastän han blivit avslöjad som notoriskt regelbrytande moderator, så verkar inte ens Admins ha makten att kicka honom... då kan ni ju börja fundera kring vad det är för en person vi egentligen har att göra med där...
Gör din profil osynlig, då kan han inte maila dig, inställningen finns på gamla familjeliv.
.
EXTRA !!! EXTRA !!! EXTRA !!!
NU BÖRJAR DET HÄNDA SAKER !!!
Rättegång förbereds i USA mot det massiva chemtrail-sprayandet som förgiftar vår planet och allt biologiskt liv:
Och vaddå?
.
NU BÖRJAR DET HÄNDA SAKER !!!
HÄR EN NY HEMSK CHEMTRAIL-VIDEO:
Haha. Gudasänd famlar runt i mörkret fortfarande ser jag.
.
FÖRSTA HELT CHEMTRAIL-FRIA DAGEN I SVERIGE PÅ MYCKET LÄNGE?
.
Återstår att se, men det ser onekligen lovande ut...
Har du fått tag på Charles än? Blev han glad över att få veta att han är kung numer?