Inlägg från: kivirush |Visa alla inlägg
  • kivirush

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-03-14 01:17:30 följande:

.

Att förneka Chemtrails, som denne riksmytoman gör, är att bevisa sig själv vara fullständigt oinformerad:

.

Hahaha.

Hade lite tråkigt på morgonen nu och faktiskt tittade på en av dina videos.

Haha. Är ju rent skitsnack rakt igenom. Han hoppat vilt till slutsatser han inte har någon backing för.

Patetiskt Gudasänd, patetiskt.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-14 01:17:30 följande:

.

Att förneka Chemtrails, som denne riksmytoman gör, är att bevisa sig själv vara fullständigt oinformerad:

.

Han var iaf snäll som tog det i "ordning"

1. Ett patent bevisar inget. 0, zero, bada. Det finns patent för allt möjligt. Månbaser, förlossning via centrifug.

2. Oj, någon försökte ändra vädret via fyrverkerier på slutet av 1800 talet. Ingen bevisad koppling till "Chemtrails"

3. Här nämner de ett till patent och drar den ologiska slutsatsen att det måste ha varit början till. Haarp.www.google.com/patents/US787412 läs och se att så inte är fallet. Sedan använder han orden "maby, possibly" lite för ofta.

4. Här fortsätter han att använda en av tasslas hypoteser som om det vore fakta. Att lysa upp hela jorden med elektronisk strålning till atmosfären. Please. Ge mig bevis för det och sluta att påstå saker du inte kan backa upp.

4.1 han är lite lustig när han påstår saker. "jag lovar att jag har sett det hela tiden. Bla bla bla. Personliga anekdoter är inte vädra ett piss.

5. Här säger de helt plötsligt att vädermidifikation började på 1960 talet. Vad hände med allt detta sa innan? Och ja, en kan utföra experiment på moln helt utan kopplingar till varken Haarp eller chemtrails. Bevisa kopplingen innan du uttalar dig.

6. Fler patent!! Säger inget. Bevisar inget.

7. Här påstår han att något har blivit sagt helt utan referens till vem eller till något dokument som visar att det har sagts.

8. Fler patent! Som sagt så finns det massor av patent på saker som aldrig har existerat och aldrig kommer att existera.

Och här tröttnade jag att lyssna på någon som drar slutsatser som han inte har grund för. Titta ett moln som har en underlig form. Det MÅSTE vara staten som har gjort det. Det finns ingen annan förklaring. (förutom då alla andra förklaringar som är lika grundade. Som att en enhörning stötte till molnet. Lika mycket bevis för den slutsatsen)
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-14 10:07:29 följande:

.

Här är en till video som kommer sätta ditt kaffe i vrångstrupen:

Och hur vet du att personen den den påstår att vara?
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-14 10:01:30 följande:

.

NASA-expert:

Chemtrails existerar. Dokumenteras med företag och affärsmän som sponsrar chemtrailandet:

.

OKEJ?

Det jag såg när jag klickade igenom videon var en Foliehatt som plockade det han kände för för att försöka bevisa sin sak. Geoengineering är inte samma sak som chemtrail.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Gudasänd, du tror verkligen på ALLT som skulle kunna vara till fördel för din vanföreställning.

Snacka om konfirmations bias.

Inte lust att diskutera contrailscience.com punkt för punkt istället?

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Binary skrev 2015-03-16 14:36:03 följande:

Du lär nog inte få något svar. GS's teknik är just att inte svara på frågor utan bara lasta på mer på dynghögen tills folk tröttnar, och sedan sitter han där själv på stacken och tror att han har vunnit en argumentation.

Klockren beskrivning av alla ts trådar.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

Gudasänd måste få snart få en medalj för antalet logiska fel han begår i sina trådar. Funderar på att skriva dem i botten på varje inlägg han gör så får vi se.

Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-18 03:07:54 följande:

.

vad ANNAT än Chemtrails skulle strimmorna vara?

Contrails.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush
    Gudasänd skrev 2015-03-18 09:55:21 följande:

.

Berätta då för oss vad kriterierna är för när dina förmenta kondensstrimmor (som för övrigt de flesta människor aldrig nånsin sett, då det är en ytterst sällsynt företeelse att moderna jetmotorer avger strimmor) kvarstannar i sekunder istället för i timmar?

.

Written by The Editors of Encyclopædia Britannica

Vapour trail, also called Condensation Trail, orContrail, streamer of cloud sometimes observed behind an airplane flying in clear, cold, humid air. It forms upon condensation of the water vapour produced by the combustion of fuel in the airplane engines. When the ambient relative humidity is high, the resulting ice-crystal plume may last for several hours. The trail may be distorted by the winds, and sometimes it spreads outwards to form a layer of cirrus cloud. On rare occasions, when the air is nearly saturated with water vapour, air circulation at the wing tips of an airplane may cause sufficient pressure and temperature reductions to cause cloud streamers to form.

?A Field Guide to the Atmosphere?, by Schaefer and Day, 1981:

?Sometimes [contrails] are ephemeral and dissipate as quickly as they form; other times they persist and grow wide enough to cover a substantial portion of the sky with a sheet of cirrostratus? (Page 137)
    Säger lite vad jag vill.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!