Gudasänd skrev 2015-03-14 01:17:30 följande:
.
Att förneka Chemtrails, som denne riksmytoman gör, är att bevisa sig själv vara fullständigt oinformerad:
.
Han var iaf snäll som tog det i "ordning"
1. Ett patent bevisar inget. 0, zero, bada. Det finns patent för allt möjligt. Månbaser, förlossning via centrifug.
2. Oj, någon försökte ändra vädret via fyrverkerier på slutet av 1800 talet. Ingen bevisad koppling till "Chemtrails"
3. Här nämner de ett till patent och drar den ologiska slutsatsen att det måste ha varit början till. Haarp.
www.google.com/patents/US787412 läs och se att så inte är fallet. Sedan använder han orden "maby, possibly" lite för ofta.
4. Här fortsätter han att använda en av tasslas hypoteser som om det vore fakta. Att lysa upp hela jorden med elektronisk strålning till atmosfären. Please. Ge mig bevis för det och sluta att påstå saker du inte kan backa upp.
4.1 han är lite lustig när han påstår saker. "jag lovar att jag har sett det hela tiden. Bla bla bla. Personliga anekdoter är inte vädra ett piss.
5. Här säger de helt plötsligt att vädermidifikation började på 1960 talet. Vad hände med allt detta sa innan? Och ja, en kan utföra experiment på moln helt utan kopplingar till varken Haarp eller chemtrails. Bevisa kopplingen innan du uttalar dig.
6. Fler patent!! Säger inget. Bevisar inget.
7. Här påstår han att något har blivit sagt helt utan referens till vem eller till något dokument som visar att det har sagts.
8. Fler patent! Som sagt så finns det massor av patent på saker som aldrig har existerat och aldrig kommer att existera.
Och här tröttnade jag att lyssna på någon som drar slutsatser som han inte har grund för. Titta ett moln som har en underlig form. Det MÅSTE vara staten som har gjort det. Det finns ingen annan förklaring. (förutom då alla andra förklaringar som är lika grundade. Som att en enhörning stötte till molnet. Lika mycket bevis för den slutsatsen)