Inlägg från: Iarwain |Visa alla inlägg
  • Iarwain

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Jag tycker att det är intressant att någon som inte förstår sig på fysik och vetenskap väljer att lyssna på andra som inte förstår fysik och vetenskap.

Istället för, vilket mig synes mer logiskt, att låta expertisen hjälpa med de områden man själv är svag inom.

• Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-09-10 05:52:46 följande:
    Vad är det du har problem med att förstå?  :whoco5:Om Chemtrails inte är en verklighet, hur förklarar du då faktumet att IPCC kräver att Chemtrails-besprutningen ska fortsätta över världen, trots dess globala sidoeffekter och negativa konsekvenser?

www.geoengineeringwatch.org/ipcc-warns-not-to-stop-chemtrails-aka-solar-radiation-management/

Utförlig, omfattande lista på alla patent som tagits kring Chemtrails-programmet:

www.geoengineeringwatch.org/an-extensive-list-of-patents/

VAKNA, FÖR GUDS SKULL !!!

.
    Det är inget faktum att IPCC kräver detta. Kan du länka till den rapport där detta sägs. Jag struntar i dina länkar där folk hävdar det, utan någon som helst bas.

Det finns patent på mycket som inte används, eller ens fungerar. Det säger ingenting.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-09-10 11:38:38 följande:
    Är du förintelseförnekare också?
    På vilket sätt har detta med saken att göra?
  • Iarwain
    Iarwain skrev 2014-09-10 22:38:06 följande:
    På vilket sätt har detta med saken att göra?
    Jag hade tänkt lämna denna fråga obesvarad.
    Men om uppfattat Gudasänd rätt så kommer han inte släppa detta om jag inte svarar.

Jag följer mitt egna "råd" som jag skriver i följande inlägg.
    Iarwain skrev 2014-09-10 01:17:36 följande:

Jag tycker att det är intressant att någon som inte förstår sig på fysik och vetenskap väljer att lyssna på andra som inte förstår fysik och vetenskap.

Istället för, vilket mig synes mer logiskt, att låta expertisen hjälpa med de områden man själv är svag inom.

Det råder vetenskapligt konsensus i denna fråga. Det är inte mitt ämne så litar på de som har detta som specialområde.

Efter att ha besökt Riga-Kaiserwald, Buchenwald och Sachsenhausen så var jag tämligen övertygad, men fortfarande brukar jag inte låta personliga upplevelser stå över vetenskapen.
    Människan, jag inkluderad, är lättlurad.
  • Iarwain
    Iarwain skrev 2014-09-10 22:52:43 följande:
    Jag hade tänkt lämna denna fråga obesvarad.
    Men om uppfattat Gudasänd rätt så kommer han inte släppa detta om jag inte svarar.

Jag följer mitt egna "råd" som jag skriver i följande inlägg.Det råder vetenskapligt konsensus i denna fråga. Det är inte mitt ämne så litar på de som har detta som specialområde.

Efter att ha besökt Riga-Kaiserwald, Buchenwald och Sachsenhausen så var jag tämligen övertygad, men fortfarande brukar jag inte låta personliga upplevelser stå över vetenskapen.
    Människan, jag inkluderad, är lättlurad.
    Kom på att jag kanske ska förtydliga;
    Det råder vetenskaplig konsensus att förintelsen ägde rum.
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-09-13 20:48:17 följande:
    Kan du förklara med egna ord varför detta inte kan vara "contrails"?
  • Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-09-13 22:05:23 följande:

.
    Nerfherder, kivirush, ulfsas och larwain... ni är bortom räddning...

Förnekar ni även 9/11-konspirationen? :whoco5::whoco5::whoco5:

Ja, det finns inte något som helst som tyder på att det skulle vara en konspiration (utanför terrorgruppen dvs.)
    Men vi kan väl ta den saken i en annan tråd.
  • Iarwain

Gudasänd:
    Jag är lite nyfiken på vad utfallet blev av denna, så kallade, "gransk[ning] av amerikansk domstol".
    Vad kom domstolen fram till? 

• Iarwain
    Gudasänd skrev 2014-09-17 18:29:57 följande:
    Er heliocentrism-teori (flummet att vi skulle hålla på och flänga omkring runt solen) håller inte längre, då även vetenskapen är emot er, i och med Planck-teleskopets revolutionerande rön i mars 2013 !!! :boxing:
    Skriver personen som inte har koll på fysik, vetenskap eller något annat relevant för dessa diskussioner.
  • Iarwain
    Iarwain skrev 2014-09-16 09:28:15 följande:

Gudasänd:
    Jag är lite nyfiken på vad utfallet blev av denna, så kallade, "gransk[ning] av amerikansk domstol".
    Vad kom domstolen fram till? 

Väntar på svar angående detta.

Vad kom domstolen fram till i sin granskning?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!