• Odjuret

SEX

Är efter 18 år av extrem sexuell tankeverksamhet rätt säker på att jag har något slags sexmissbruk. Har aldrig försökt få "professionell" hjälp för det. Inte någon annan hjälp heller för den delen. Har varit tvungen att acceptera att det är såhär och att det kommer att fortsätta vara såhär tills den dag jag inte längre kan tänka.

Det är dock inget jag brukar diskutera med så många, även om mina närmre vänner är rätt insatta. Så nu tänkte jag att det faktiskt vore intressant att snacka med likasinnade. Främst intresserad av konversationer med tjejer, då jag känner många killar med samma "börda", men är du kille och har något kul att dela så varsågod, även du.

• Svar på tråden SEX
  • Anonym (oj)

Det låter som du vill hitta tjejer med samma problem, så ni kan hänge er åt sexmissbruk tillsammans. Du kanske inte menade så, men så låter det verkligen.

• Anonym (12345?789)
    Odjuret skrev 2014-07-20 21:57:14 följande:

Är efter 18 år av extrem sexuell tankeverksamhet rätt säker på att jag har något slags sexmissbruk. Har aldrig försökt få "professionell" hjälp för det. Inte någon annan hjälp heller för den delen. Har varit tvungen att acceptera att det är såhär och att det kommer att fortsätta vara såhär tills den dag jag inte längre kan tänka.

Det är dock inget jag brukar diskutera med så många, även om mina närmre vänner är rätt insatta. Så nu tänkte jag att det faktiskt vore intressant att snacka med likasinnade. Främst intresserad av konversationer med tjejer, då jag känner många killar med samma "börda", men är du kille och har något kul att dela så varsågod, även du.

Om du misstänker att du har sexmissbruk, är du intresserad att försöka bli av med detta på egen hand?
  • Odjuret

Skulle någon tjej tolka det så och skriva av den anledningen så skulle jag, uppenbarligen, inte klaga... Dock så är detta främst för att finna likasinnade att samtala med.

Ja, jag vill ha väck det. Otroligt energikonsumerande och det upptar allt för mycket plats i huvudet. Har du någon mirakelfix?

• Odjuret
    Anonym (oj) skrev 2014-07-23 18:12:48 följande:

Har du tjej?

Japp
    Anonym (oj) skrev 2014-07-23 18:12:47 följande:

Har du tjej?

Japp
  • Anonym (oj)

Vad tycker hon om ditt missbruk? Har ni en öppen relation?

• Anonym (oj)

Och vad är det för sex du missbrukar. Jag har nog haft något liknande problem, men mer som i att göra saker jag sedan inte mår så bra av. Är det så för dig?

• Anonym (12345?789)
    Odjuret skrev 2014-07-23 18:03:24 följande:

Skulle någon tjej tolka det så och skriva av den anledningen så skulle jag, uppenbarligen, inte klaga... Dock så är detta främst för att finna likasinnade att samtala med.

Ja, jag vill ha väck det. Otroligt energikonsumerande och det upptar allt för mycket plats i huvudet. Har du någon mirakelfix?

Ja enkelt.. eller enkelt o enkelt...
    No sex, inget runkande... inget porrande över huvudtaget... 3MÅN totalt och i följd.. sen är du fri
    Sen kan du börja älska istället för att bara ha sex
  • Anonym (oj)

Tror faktiskt på det. Men man måste jobba med orsaken också. Ofta ångest.

Svar på tråden SEX